dit middel kan je niet recreatief gebruiken het is een antipsychotica ik heb het ook twee jaar geslikt aleen dan voor het emotie afkappende effect voor men agressie. gewoon kutspul verder
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.