nah het zijn nog zeker 15 van die dingen en ik ben gewoon benieuwd naar de werking voordat ik ze probeer.
#2
Dat klopt! zie wikipedia
Waarom wil je dit weten? Heb je de behoefte om het restantje nu op te maken?
#3
Ik heb een aantal jaren geleden in de VS voor een hele hevige oorontsteking Hydrocodone gekregen, Ik werd er toen enorm wazig van kan ik me nog herinneren. Nu zie ik dat er nog pillen in de kast staan, ze zijn al een tijd oud. Wat is het effect hiervan? Ik zag op internet dat het opiaten zijn, klopt dit?
#4
Als je er vanaf wil neem ik ze wel van je over
De werking: vooral pijnstillend, maar je voelt ook een lichte high.
Het is een (semi syntetische) opiaat en werkt dus op je opiaat-receptors waardoor o.a. endorfine vrijkomt.
En hoe die high precies voelt is moeilijk te omschrijven.
Je zal er waarschijnlijk wel een beetje sloom van worden, mischien wat moeite met je evenwicht houden, maar ligt ook aan de dosering natuurlijk.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.