Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc

Xtc

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
Z
ZweddieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste,
Over een weekje zou ik graag voor de eerste keer xtc nemen.
Ik heb een rode Superman, ben 1,85m groot en weeg 63 kilogram.
Hoeveel neem ik best?

8 jaar geleden heb ik last gehad (alleen snachts en maar 3 keer) van epilepsie.
Ik ben toen ik 10 was ( 7 jaar geleden ) genezen verklaard.
Weet iemand of ik nu hoog risico loop omdat ik dit vroeger had? Heb mijn laatste medikamenten ertegen 7 jaar Geleden genomen.

Help me snel a u met wat advies
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
De 'veilige' grens van gebruik is 1.5-2milligram met kilo lichaams gewicht voor de mannen, en 1.0-1.5 milligram voor de vrouwen. Om te bepalen hoeveel je moet nemen zul je je pillen moeten laten testen. Zo weet je hoeveel milligram je pil bevat en ook gelijk of deze geen rotzooi bevat!

Betreffende je epilepsie-probleem, kijk ook eens hier: viewtopic.php?f=42&t=49973. Je kunt hierover ook contact met je huisarts opnemen, hier heb ik geen verstand van. Maar altijd geld: better safe than sorry!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Even laten testen inderdaad. Van de rode supermans is een waarschuwing geweest dat ze heel sterk kunnen zijn. Er zijn supermans gevonden van dik boven de 200mg. Ik heb laatst ook een rode superman gehad en die was 160mg. Kan behoorlijk variëren dus!

Als je het niet laat testen, neem dan zeker niet meer dan een kwart pil om een beetje aan de veilige kant te zitten. Better safe than sorry

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."