Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo iedereen, ik dacht vanavond eens aleen een pilletje in te slagen omdat het een paar maanden geleden was . aleen is het nu zo dat ik het wel voel maar het slaagt niet echt in en natuurlijk veel nood aan mensen dus met de gsm maar aan het rondsturen iemand nog zo'n ervaring?"