#1
Dag iedereen,
Ik neem sinds ongeveer 3 weken Straterra eerst 18 mg en nu 25 mg per dag , ik voelde me in het begin zeer depressief en nogal agressief, ik ben wat rustiger maar geraakt nu weer heel moeillijk in slaap en komt niet uit mijn bed. Leren ging niet echt gemakkelijker behalve met veel thee en cigaretten kan ik me een uur of 2 concentreren. Ik mag er ook niet mee drinken of smoren en ook geen andere drugs is wel saaie nu ik juist gedaan heb met mijn examens.
Ik heb s'avonds wel goesting om een joint te roken samen met mijn vrienden maar durft het niet dokter zij dat het kwaadelijk effect kan veroorzaken, maar ik voel straterra zo weinig. Mss had ik er te veel van verwacht of is het niet sterk genoeg.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
sorry voor de fouten,ben fraanstalig![:wink:]()
Ciao A
Ik neem sinds ongeveer 3 weken Straterra eerst 18 mg en nu 25 mg per dag , ik voelde me in het begin zeer depressief en nogal agressief, ik ben wat rustiger maar geraakt nu weer heel moeillijk in slaap en komt niet uit mijn bed. Leren ging niet echt gemakkelijker behalve met veel thee en cigaretten kan ik me een uur of 2 concentreren. Ik mag er ook niet mee drinken of smoren en ook geen andere drugs is wel saaie nu ik juist gedaan heb met mijn examens.
Ik heb s'avonds wel goesting om een joint te roken samen met mijn vrienden maar durft het niet dokter zij dat het kwaadelijk effect kan veroorzaken, maar ik voel straterra zo weinig. Mss had ik er te veel van verwacht of is het niet sterk genoeg.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
sorry voor de fouten,ben fraanstalig
Ciao A