Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStrattera

Strattera

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
ArnarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag iedereen,

Ik neem sinds ongeveer 3 weken Straterra eerst 18 mg en nu 25 mg per dag , ik voelde me in het begin zeer depressief en nogal agressief, ik ben wat rustiger maar geraakt nu weer heel moeillijk in slaap en komt niet uit mijn bed. Leren ging niet echt gemakkelijker behalve met veel thee en cigaretten kan ik me een uur of 2 concentreren. Ik mag er ook niet mee drinken of smoren en ook geen andere drugs is wel saaie nu ik juist gedaan heb met mijn examens.

Ik heb s'avonds wel goesting om een joint te roken samen met mijn vrienden maar durft het niet dokter zij dat het kwaadelijk effect kan veroorzaken, maar ik voel straterra zo weinig. Mss had ik er te veel van verwacht of is het niet sterk genoeg.

Heeft iemand hier ervaring mee ?

sorry voor de fouten,ben fraanstalig:wink:

Ciao A
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,

Ik dacht al, wat is het vreemd geschreven :P maar voor n franstalig iemand vind ik het heel wat, doe het je zeker niet na andersom :wink:

Maar ik heb ff snel gegoogled - en in zeker zin heb ik er wel ervaring mee... Als ik het goed begrijp is het een middel om ADHD te behandelen, en heb "vroeger" (zo'n 6 jaar geleden) zelf het welbekende Ritalin voorgeschreven gekregen en ik blowde er ook bij, waardoor ik ook heel agressief werd. Ze hebben me toen van die medicatie afgehaald, omdat ik aangaf niet te willen stoppen met blowen.

Wat de dokter zegt kan dus best kloppen, al heb ik zelf geen ervaring met Strattera, dat is wat ik gevdonen heb trouwens, dus niet "Straterra" (dubbel t, dubbel r...) wat jij zei... Dus mss heb ik het over hele andere pillen, maargoed :)

Denk dat je OF als je te graag wil blijven blowen en andere dingen doen ermee stoppen, OF ze met regelmaat nemen en met de rest stoppen... Lijkt mij zo :)
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#3
rilatin, ritaline, concerta, strattera of wat dan ook nooit met een joint combineren, je gaat je er erg vaag van voelen en echt geen meevaller die combinatie. Kheb ook adhd , maar die pille pak ik ook nimeer , fucking shit ... Bwahhhh
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#4
er is 1 groot verschil tussen alle adhd medicijnen en " strattera" dat is namelijk geen upper... de manier hoe het werkt is totaal anders dan bij alle vorige medicijnen..

maar het broertje van mijn beste maat slikt ook " strattera" een maand denk ik of iets langer...

en hij blowt vaker met ons mee :P word die wazig van maar verder geen bij effecten volgens hem

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."