#1
Hallo,
ik ben nieuw hier en had toch een vraagje nadat ik een heleboel topics doorgelezen had.
Dus plaats ik maar een nieuw bericht, als het ergens anders beter thuishoort merk ik het wel.
Omdat ik extreem bang ben voor de tandarts, heeft die me lorazepam 2,5 mg voorgeschreven.
Eenmaal de bijsluiter doorgespit, is het advies; s'avonds een uur voor het slapen gaan 1 pil, en de dag erna weer 1 pil een uur voor de behandeling.
Dit leek mij een beetje veel, was ook bang dat ik s'nacht bv voor de kids niet wakker zou worden en ook zou ik niet aan 8 uur slaap kunnen komen. En mijn kortetermijngeheugen is al niet best ..
Dus heb ik vanmorgen een uur voor de behandeling een halve pil genomen.
Ik moet zeggen dat ik bijzonder rustig in de stoel heb gelegen, en niets uit de tandarts zijn handen heb geslagen, die vreselijke behandeling ook geslaagd, ik ben echt geen moment bang geweest !
Voor herhaling vatbaar dus, want ik moet nog 4 x terug
Maar ... ik moest nog op de fiets naar huis (dwars door de stad) en toen voelde ik me wel erg spacy. Heb ook wat rare manouvres uitgehaald
ppffff ...
Nu is mijn vraag; zou ik volgende keer beter een kwart pil moeten nemen, of is dan het effect te weinig ? Als ik meer zou nemen lijkt mij dat ik nog meer last van de bijwerkingen krijg ?
Ik vind het niet zo'n prettig gevoel, wat ik ervan krijg nl. dus experimenteer ik er liever verder niet mee.
Iemand ervaring hiermee, of een tip ?
Alvast bedankt !
Pipaplane
ik ben nieuw hier en had toch een vraagje nadat ik een heleboel topics doorgelezen had.
Dus plaats ik maar een nieuw bericht, als het ergens anders beter thuishoort merk ik het wel.
Omdat ik extreem bang ben voor de tandarts, heeft die me lorazepam 2,5 mg voorgeschreven.
Eenmaal de bijsluiter doorgespit, is het advies; s'avonds een uur voor het slapen gaan 1 pil, en de dag erna weer 1 pil een uur voor de behandeling.
Dit leek mij een beetje veel, was ook bang dat ik s'nacht bv voor de kids niet wakker zou worden en ook zou ik niet aan 8 uur slaap kunnen komen. En mijn kortetermijngeheugen is al niet best ..
Dus heb ik vanmorgen een uur voor de behandeling een halve pil genomen.
Ik moet zeggen dat ik bijzonder rustig in de stoel heb gelegen, en niets uit de tandarts zijn handen heb geslagen, die vreselijke behandeling ook geslaagd, ik ben echt geen moment bang geweest !
Voor herhaling vatbaar dus, want ik moet nog 4 x terug
Maar ... ik moest nog op de fiets naar huis (dwars door de stad) en toen voelde ik me wel erg spacy. Heb ook wat rare manouvres uitgehaald
ppffff ...Nu is mijn vraag; zou ik volgende keer beter een kwart pil moeten nemen, of is dan het effect te weinig ? Als ik meer zou nemen lijkt mij dat ik nog meer last van de bijwerkingen krijg ?
Ik vind het niet zo'n prettig gevoel, wat ik ervan krijg nl. dus experimenteer ik er liever verder niet mee.
Iemand ervaring hiermee, of een tip ?
Alvast bedankt !
Pipaplane
