Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpgepakt op festival met 2,5 xtc pillen minderjarig

Opgepakt op festival met 2,5 xtc pillen minderjarig

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
hans harryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,
gisteren ben ik naar summerfestival geweest en was daar met een vriend van mij opgepakt toen we xtc wilden nemen door undercover agenten. we moesten naar een stukje van het terrein en alles werd ons afgepakt erna moesten we naar het locale bureau en moest ik een afstands-verklaring afleggen. ook wilden ze mijn ouders hier over informeren dus moest ik het telefoon nummer afgeven ( ik ander nummer gegeven ) dus zij voicemail ingesproken dat me moeder binnen 5 dagen terug zou bellen. ik kon geen boete krijgen omdat ik minder jarig was, ze zouden me wel nog een brief toe sturen maar ipv nummer 56 heb ik 156 gegeven. nu vraag ik me af of ze hier nog iets mee gaan doen en of ik die brief nog krijg thuis gestuurd.

wie heeft een soort gelijk verhaal of weet antwoord ?
alvast bedankt
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet of het slim is om andere gegevens op te geven als je tegenover politie staat.. Ik neem aan dat ze ook gewoon je ID/persoonlijke gegevens hebben genoteerd?

Maar ja, je weet het nooit zeker. Even afwachten. Mocht je wel het festivalterrein nog op of ben je ervan af geschopt?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat je eerder méér problemen krijgt met de verkeerde gegevens opgeven, dan minder problemen. Heb je je identificatie laten zien?
h
hans harryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, ik mocht wel nog het terrein op maar ik kreeg sowieso geen straf zeiden ze dus ik zou niet weten waarom ik nog een brief krijg toe gestuurd. Heeft niemand een soort dezelfde situatie mee gemaakt ?
h
hans harryLid
01-01-2024, 00:00
#5
He, ik mocht terug naar het festival en moest ID laten zien. na 2 uur brachten ze me netjes terug naar het terrein ( Summerfestival ) het enigste wat ik moet weten is binnen hoeveel dagen / weken ze die brief toe sturen, deze wil ik natuurlijk eerder hebben als mijn ouders. volgens mij is deze brief alleen om mijn ouders in te lichten. wie hier antwoord op weet zou mij heeel dankbaar zijn.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hangt deels af van hoe 'tolerant' ze zijn/waren. Kan een simpele brief zijn met een samenvatting erbij. Aangezien je het terrein weer op mocht na gedoe vermoed ik dat het geen enge brief zal zijn.

volgens mij is deze brief alleen om mijn ouders in te lichten. wie hier antwoord op weet zou mij heeel dankbaar zijn.
Klik om te vergroten...

Lijkt me ook alleen om in te lichten, anders zijn ze verplicht je te vertellen welke 'overtreding' je hebt overtreden.

Maar mij lijkt het dat je niet de onbekende envelop kan herkennen...

Zou me geen zorgen maken, lijkt met een sisser af te lopen!

Hoop dat je voor het volgende feest ervan hebt geleerd.

Peace

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."