Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM tabletten

DXM tabletten

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij zorgt die retard voor een vertraagde afgifte. Check de link (copy-pasten)

www.zelfzorg.nl/product_comp.php?comp[860]=on&comp[29]=on

Gr.,

Eend
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb hier de retard capsulles liggen maar ik heb ook tabletten van Daro en die bevatten 15mg dxm per tablet. Het zijn witte pilletjes (liggen in kruidvat naast de daro capuslles).Maar kan je niet gewoon die tabletten zo innemen ? ipv de capsulles fijn te liggen stampen.

Die rechtse ;

http://www.daro.nl/images/uploaded/Daro ... letten.jpg
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat weet ik de bolletjes die in de capsules zitten zijn van verschillende dikte dus deze worden stuk per stuk afgebroken. Daarom moet je de capsules openhalen alle bolletjes in een kom en fijnstampen en dan stop je ze terug in de capsule.

Dat fijnstampen duurt wel 20 minuten, ongeloof kut dat fijnstampen.
Dus mijn vraag kun je die tabletten nemen of moet je die ook weer fijnstampen, nee toch ?
kan je gewoon 20 zo een tabletten innemen en klaar ?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik jou was, zal ik ze stampen.

Good luck,

Eend
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je capsules stampen, heb je tabletten, gewoon eten.
Tabletten zijn overigens enkel voor kinderen, kon niet opmaken of je kinder tabletjes had.
In dat geval ff checken hoeveel je er moet nemen, zit aanzienlijk minder dex in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."