Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin geen effect

Ritalin geen effect

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mij is 3 maanden geleden ADHD bekend geworden.

Ik heb in het begin Concerta gekregen maar dit had 0.0% effect op me.
Daarna heb ik Ritalin voorgeschreven gekregen.
in het begin 4 x 10 mg maar omdat dit geen effect gaf de 2e week verhoogd
naar 4 x 15MG per dag.
Toen dit ook geen verbetering maar ook geen vermindering gaf (eigenlijk doet het dus
helemaal niets met me.)
is het verhoogd naar 4 x 20MG ritalin.
Ook dit heeft geen effect.
Verder verhogen is nog de vraag of dit mogelijk is ivm de maximale aanbevolen dosering van
80mg per dag.
Ik heb zelfs al zelf een keer in 1 keer 30MG ritalin genomen ook geen effect.
egt helemaal niets merk ik er van.

Weet iemand hoe dit mogelijk kan zijn??
en mogelijke oplossingen.
Ik wil graag rust maar medicatie is tot nu toe zinloos
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is echt raar :confused:
kzou niet weten hoe ik je kan helpen! Andere medicijnen uitproberen zeker?
Trouwens, hoe zit het met je drugsverleden? Ooit heel verslaafd aan iets geweest? Kan ermee te maken hebben.
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#3
kan een GHB verslaving ermee te maken hebben?
gebruik bijna nooit speed

Veel medicatie heeft geen effect op me.

Benzodiapines niet.
Heb oxazepam gebruikt 1 maand lang 4 x daags 10MG
weinig tot geen effect. (60MG hoogste geprobeerd in 1 dosis smiddags ...zeer kleine vermoeidheid maar lang niet in slaap vallen)
temazepam 10MG geen effect

xanax 3 weken lang 3 x 0.5MG (niets effect ook niet bij 3 x 0.5MG)

Antidepressiva:
paroxetine 20mg 7 weken: geen effect.
effexorr 75mg 2 weken , 150mg 8 weken: geen effect
mirtazapine 6 weken 15mg: weinig effect (wel suf soms)
Imipramine 5 weken 175MG: geen effect

Concerta: 18 , 36, 54mg :alle 3 geen effect.
Ritalin 10 t/m 35 MG geen effect.
(bij 35 mg trillende benen en lichte spiersamentrekkingen bij handen
voor de rest geen psychisch effect.)

Tot nu toe heb ik nog nooit een enkel voordeel ondervonden bij medicatie.

als ik verhalen lees op internet over de medicijnen die ik tot nu toe heb geprobeerd.
zitten er best wat zware medicatie bij en de doseringen zijn volgensmij ook hoog genoeg.

Weet iemand hoe dit mogelijk is??
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gekkert je moet ritalin niet slikken je moet het snuiven!!!!!!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welhallodaar zei:
Gekkert je moet ritalin niet slikken je moet het snuiven!!!!!!
Klik om te vergroten...
Stomme kleuter.



In ieder geval, het lijkt me vreemd.. Weet je zeker dat je ADHD hebt? Ik bedoel, de diagnose is nooit 100% perfect bij geestelijke ziektes, en een dokter kan ook een fout maken. Word je er speedy/energiek van? Stop anders een tijdje met de GHB, en kijk of het dan werkt.
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#6
GHB geeft me in niet te hoge dosering een actief gevoel.

ik voel niet meer als ik moe ofzo ben.
je kunt lekker lang wakker blijven zonder moe te worden zolang je af en toe een gtje neemt.
en de hele avond lulkick zonder te stoppen :P
het verergert lichamelijke drukte vind ik maar..
je word erg sociaal maar er vind wel een bepaalde rust plaats in je hoofd.
niet meer alle overmatige prikkels van alles om je heen lekker concentreren op dingen die je zelf
belangrijk vind.

ritalin heeft weinig effect bij mij, 40mg ook niet... en paar dagen achter elkaar 4 x 30mg ook niets.
geen nadelige effecten en geen voordelen (ik word er een heeeeel klein beetje rustiger van in mn hoofd maar is bijna te verwaarlozen.)

heb al een keer een tijd niets gedronken enzo maar dat helpt ook niet.

ik weet niet zker of het ADD is maar het lijkt er wel sterk op.
ik zou wel willen weten wat GHB in je hersenen doet na het moment van inname??

verhoging van bijv dopamine of verlaging?

het is zo dat 15 min na ghb inname mn psychische drukte verminderd, maar als de ghb uitwerkt en een dag erna zijn ze sterker terug.

wie weet meer hierover??

en bedankt voor reacties
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
HEY

RITALIN HAD BIJ MIJ OOK GEEN EFFECT DEXAMFETAMINE WERKTE BETER MISCHIEN KAN JE DAT PROBEREN WERKT LANGER EN IS STERKER

MISCHIEN BEN JE BEKEND MET GEBRUIKEN VAN DRUGS EN DAT JE HOGE TOLERANTIE HEBT OPGEBOUWD EN DAAROM MEER NODIG HEB
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien moet jij je caps eens uitzetten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."