#1
Bij mij is 3 maanden geleden ADHD bekend geworden.
Ik heb in het begin Concerta gekregen maar dit had 0.0% effect op me.
Daarna heb ik Ritalin voorgeschreven gekregen.
in het begin 4 x 10 mg maar omdat dit geen effect gaf de 2e week verhoogd
naar 4 x 15MG per dag.
Toen dit ook geen verbetering maar ook geen vermindering gaf (eigenlijk doet het dus
helemaal niets met me.)
is het verhoogd naar 4 x 20MG ritalin.
Ook dit heeft geen effect.
Verder verhogen is nog de vraag of dit mogelijk is ivm de maximale aanbevolen dosering van
80mg per dag.
Ik heb zelfs al zelf een keer in 1 keer 30MG ritalin genomen ook geen effect.
egt helemaal niets merk ik er van.
Weet iemand hoe dit mogelijk kan zijn??
en mogelijke oplossingen.
Ik wil graag rust maar medicatie is tot nu toe zinloos
Ik heb in het begin Concerta gekregen maar dit had 0.0% effect op me.
Daarna heb ik Ritalin voorgeschreven gekregen.
in het begin 4 x 10 mg maar omdat dit geen effect gaf de 2e week verhoogd
naar 4 x 15MG per dag.
Toen dit ook geen verbetering maar ook geen vermindering gaf (eigenlijk doet het dus
helemaal niets met me.)
is het verhoogd naar 4 x 20MG ritalin.
Ook dit heeft geen effect.
Verder verhogen is nog de vraag of dit mogelijk is ivm de maximale aanbevolen dosering van
80mg per dag.
Ik heb zelfs al zelf een keer in 1 keer 30MG ritalin genomen ook geen effect.
egt helemaal niets merk ik er van.
Weet iemand hoe dit mogelijk kan zijn??
en mogelijke oplossingen.
Ik wil graag rust maar medicatie is tot nu toe zinloos