Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsclonazapam (rivotril)

clonazapam (rivotril)

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand ervaring mee?
Had afgelopen zaterdag 5mg genomen met een vriend van me. Op lege maag, waren zo goed als net wakker. Vandaar. Toen het begon te werken voelde ik me even lekker en relaxt en had een bigsmile voor de rest weinig van gemerkt eigenlijk.

Hoe zou dit kunnen komen?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
zo uit mijn hoofd is 5mg erg veel ! aangezien de zwaarste in één vorm 2mg zijn...

Ik zou het je niet kunnen zeggen, maar weet je zeker dat het geen clorazepaat was ? dit is een mildere benzo die in laagste dosis als 5mg bestaat... Maar die heten natuurlijk niet rivotril
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ask Jasper :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie is jasper?

Maar de vraag dus opnieuw iets duidelijker. Waarom werkte 5mg maar heeeel kort toen het net begon te werken alleen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spor zei:
zo uit mijn hoofd is 5mg erg veel ! aangezien de zwaarste in één vorm 2mg zijn...

Ik zou het je niet kunnen zeggen, maar weet je zeker dat het geen clorazepaat was ? dit is een mildere benzo die in laagste dosis als 5mg bestaat... Maar die heten natuurlijk niet rivotril
Klik om te vergroten...

Het zat op een potje. Rivotril stond erop. Je had dosissen van 5mg, Roze/oranje achtige tabletjes. En nog 2/3 hogere dosissen tot aan injecteerbare vorm. Rivotril stond erop, dat weet ik zeker. Maarja, wel raar dan. Dat 5mg vrij veel is volgens jou. Ik voelde er namelijk vrij weinig van. Alleen toen het opkwam even een bigsmile enzo..
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het nog even opgezocht, maar ik heb echt gelijk:

http://www.hulpgids.nl/medicijnen/medic ... azepam.htm

Het hoogste (in nederland) verkrijgbare is 2mg in pilvorm... Jij zal ze dus hoe dan ook wel uit het buitenland hebben gehad. Wat misschien ook de vreemde werking kan verklaren, want vaak zit er in mediceinen uit het buitenland niet wat er op het doosje staat.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar een vriend van me had ze van zijn moeder gepakt. En die heeft ze gewoon op recept bij de appotheker opgehaald :P Appart.. 2mg de hoogste? De pagina's waar ik informatie op opzocht zeiden dat 5mg het laagst was. Een licht oranje achtig tabletje. Dus die vriend heeft of hele andere woorden gelezen, of zn moeder is gewoon genaaid :grin:

Ik zal het eens even navragen :wink:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien bedoel jij 0.5? Dat is dan 1/10 van hetgeen jij opgeeft :)


j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja is normaal dat je niet zo veel voelt van 5 mg. Zelfs met alcohol kan je dit probleem niet echt goed oplossen.

ik heb hier ooit eens een berricht getypt toen ik een hele zooi van die 0.5 + alcohol op had. Had een enorm zwart gat, fiets stond aan de kerk en blabla
kon volgende dag wel niet recht wandelen enzo dus miss toch niet te hard onderschatten.


edit: ik gebruik niet al te vaak benzo's meestal 1-2 keren per week maar gebruik dan meestal wel genoeg en met de nodige alcohol

miss dat dit je ook helpt ivb met mijn tollerantie
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mysterie opgelost, volgende keer de rest van het potje soldaat maken :wink:

EDIT:

Hey Jasper! Alles goed?! Ja, dat was jij toch, met die overkill?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
speeseend zei:
Misschien bedoel jij 0.5? Dat is dan 1/10 van hetgeen jij opgeeft :)


Klik om te vergroten...

HAHAHAHA Shit joh je hebt gelijk :tearsofjoy:
Type foutje 0.5 bedoelde ik. Zijn moeder nam er 2. Wij namen er 1 en hadden heel wat meer van verwacht :openmouth:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb men dagen met jou? ja was ik, nou ja een overkil zou ik het nog niet noemen. was me wel verschieten eigenlijk de volgende dag. Vooral omdat ik nogal wat problemen had ondervonden de volgende dag (niet meer recht kunnen wandelen, heel traag, ...) en de dag erna. Spul blijft trouwens vrij lang in je bloed. had de avond erna ook gezopen (niet overdreven veel) en dat voelde ik wel (niet meer op mijn benen kunnen staan,...) de dag erna werken (tweede dag) lukte me ook niet hoewel ik wel wat gewend ben van brak te werken.

wil nog even zeggen dat je met rivotril moet oppassen doordat je heel wat van die pilletjes naar binnen kan spelen (10 * 0.5 is heus niet te veel) en je het een beetje onderschat zeker wanneer je wat gedronken hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."