Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat kan ik verwachten?

wat kan ik verwachten?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan je vraag het beste voor leggen bij http://www.drugsinfoteam.nl/ voor een 100% eerlijk, betrouwbaar en deskundig antwoord... volgens mij hebben ze ook een telefoon nummer...
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het gaat over het anti-depressiva Amitriptyline
(merken zijn: Trypzitol® en Sarotex® )

Ik krijg het in lichte dosis voorgeschreven (lees: 10mg in de avond) voor een slaapstoornis. Het anti-depressiva gedeelte heb ik dus niet, en is het ook een te lage dosis voor. Maar werkt het goed of zijn er mensen die het gebruiken/gebruikte?

En vraag 2, ik weet dat he de heropname van serotonine en nor-adrenaline blokkeert en dus is xtc uit de boze(serotonine syndroom) maar welke drugs zouden wel kunnen (me wietje? coke?)

En als laatste, ik heb hier dus een stackers liggen die het gehalte adrenaline en nor-adrenaline verhogen, zui ik problemen kunnen krijgen omdat het de heropname van nor-adrenaline blokkeerd?


Graag er bij zeggen of je het echt 100% zeker weet of niet, is natuurlijk wel zo handig :grin:
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#3
het is een net zoals clomipramine (anafranil) een klassieke antidepressieva

of het in verhouding met drugs hetzelfde effect geeft weet ik niet en het kan natuurlijk ook per persoon verschillen.

maar de tijd dat ik clomipramine gebruikte heb ik bij xtc geen goede ervaringen bevonden.
bij normale doseringen voel je er niets van en bij hogere doseringen krijg je alleen de nadelige effecten en misschien zelfs erger (parnoia, onrust, hoge hartslag, angsten)

GHB ging goed ik werd er zelfs lekkerder van ik kreeg een soort van energie rush erbij, ik had wat minder nodig voor hetzelfde effect dan zonder de clomipramine (normaal 4.5ML ghb voor relax en met clomipramine ongeveer 3 a 3.5 maar dit verschilt natuurlijk heel veel per persoon, veel of weinig gegeten enzovoorts.)

alcohol werkte wel anders, ik werd niet lekker aangeschoten maar ik kreeg meer een paranoida achterdochtig effect, en werd sneller moe.

speed werkte wel maar niet het lekkere gevoel in je hoofd/lichaam /
WEL niet moe worden, veel energie , niet kunnen slapen.

cocaine werkte hetzelfde.

over andere drugs kan ik geen informatie geven niet zelf geprobeerd.
t
tramadolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik lees op google is sarotex geen mao remmer dan kun je wel ephedra gebruiken.
Of de werking anders word weet ik niet maar het geeft geen schade zo ver ik het kan vinden.
Een wietje kan geen kwaad heb ik oog gedaan met dit middel en heb er geen last van gehad gewoon lekker :stoned: maar kan wel per persoon verschillen.
Als je het veilig wil doen moet je de drugs infolijn bellen dan krijg je deskundig advies je kunt ook de vraag mailen maar kan een paar weken duren voor je andwoord krijgt.

Ik weet wel dat als je middelen veilig wil gebruiken dat je dan de halfwaardtijd moet weten B.V tramadol heeft 8 uur nodig voor dat de helft van de stof is afgebroken als je dit maal 8 doet zit je altijd goed heb ik ook van drugs infolijn.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."