#1
ik krijg diazepam voorgeschreven 15MG per dag.
voor angsten etc.
maar wat zou ik nou het beste kunnen doen aangezien diazepam een behoorlijk lange werking heeft (10 uur ofzo)?
3 x over de dag verdeeld een halve (5mg)
of smorgens in 1 keer 15MG of is op de namiddag het meeste dan al uitgewerkt?
of een andere dosering bijv 10mg smorgens en dan in de middag 5.
en ik weet dat het sederende effect afneemt ivm tolerantie, maar voor angsten blijft het middel dan wel effectief?
bedankt
voor angsten etc.
maar wat zou ik nou het beste kunnen doen aangezien diazepam een behoorlijk lange werking heeft (10 uur ofzo)?
3 x over de dag verdeeld een halve (5mg)
of smorgens in 1 keer 15MG of is op de namiddag het meeste dan al uitgewerkt?
of een andere dosering bijv 10mg smorgens en dan in de middag 5.
en ik weet dat het sederende effect afneemt ivm tolerantie, maar voor angsten blijft het middel dan wel effectief?
bedankt
