#1
Je kunt lege doosjes achterlaten voorzien van sticker met naam etc. Zo kunnen ze controleren of jij een herhalingsrecept hebt staan, en alleen dán krijg je nieuwe. Zó makkelijk kom je nou ook weer niet aan je drugs... ![:wink:]()
Kees Klapkaak zei:Dan trek ik nu alle lades thuis open opzoek naar lege verpakkingen oxazepam![]()
ronnai zei:Dat verschilt per huisarts/apotheek.
Bij sommige moet je met een leeg doosje terug gaan bij andere kun je gewoon de receptenlijn van de huisarts bellen.
Spor zei:ronnai zei:Of zit er een addertje onder het gras, zoals dat de sticker met de naam erop er nog op moet zitten ?
Spor zei:ja, he, komt ook zo over van: ik ben wanhopig op zoek naar drugs, geef me álstublieft wat !! :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."