#1
Hoi lieve mensen!
Vaak heb ik van die momenten dat ik iets niet wil, maar wel moet. Dus ik moet iets doen waar ik weinig motivatie voor heb, en motivatie leidt tot een gebrek aan concentratie en gedrevenheid. Wat er dan gebeurt, ik roep woede op, en begin in die emotie te geloven (mezelf manipuleren) Met als gevolg dat ik hetzelfde gevoel oproep dat ik ook had bij ritalin en coke gebruik. Er ontstaat geknars op mijn tanden/wangen, een strakke blik uit mijn ogen, en mensen noemen dit de psycho blik. Ik ben al maandenlang gestopt met ritalin, en heb 2x in mijn leven coke en speed gesnoven. Herkennen meer mensen dit? En hoe gaan jullie ermee om?
Gr.
Vaak heb ik van die momenten dat ik iets niet wil, maar wel moet. Dus ik moet iets doen waar ik weinig motivatie voor heb, en motivatie leidt tot een gebrek aan concentratie en gedrevenheid. Wat er dan gebeurt, ik roep woede op, en begin in die emotie te geloven (mezelf manipuleren) Met als gevolg dat ik hetzelfde gevoel oproep dat ik ook had bij ritalin en coke gebruik. Er ontstaat geknars op mijn tanden/wangen, een strakke blik uit mijn ogen, en mensen noemen dit de psycho blik. Ik ben al maandenlang gestopt met ritalin, en heb 2x in mijn leven coke en speed gesnoven. Herkennen meer mensen dit? En hoe gaan jullie ermee om?
Gr.