Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmaximum dosis oxazepam

maximum dosis oxazepam

12 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#1
wanneer zal het egt fout gaan met oxazepam. ik heb 15 10mg pilletjes kan k de helft gewoon nemen zonder ergens bang voor te hoeven zijn?
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk dat dat meer afhankelijk is van je bouw, je metabolisme en of je al vaker benzoos hebt genomen en of je vaker drugs gebruikt.

wwaarom neem je ze niet gewoon per 4 en kijk dan steeds na een half uurtje drie kwartier of het genoeg is of niet.

op zich moet het makkelíjk kunnen als je lichaam al wat gewend is, majah waarom daarin risicos nemen?

:wave:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb t 1x eerder genomen maar toen voelde ik t pas na 2.5 pilletje en n blow :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb wel eens 300 mg oxazepam gehad toen ik nogal zelfdestructief bezig was..

Ik leef nog :/.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#5
toen ik ooit voor de eerste keer gestopt was met opiaten nam ik heel soms nog wel eens wat basecoke en die paraheid erna dempte ik dan met benzoos ipv met heroine ..

oxazepam 1 keer gehad toen en nooit weer :) na 200 mg opgehouden met tellen en eigenlijk nix van gemerkt qua sufheid. maar mn lichaam had toen natuurlijk al een flinke tolerantie voor van alles opgebouwd dus achteraf is het niet gek ook

:wave:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik geniet nu van 2,5 pil, nam ze in, ging even langs de shop voor wat hash. na een uurtje voelde ik me even geweldig. Het zonnetje begon te schijnen en de ghetto waar ik in leef is zelfs mooi geworden! ga er straks nog 3,5 nemen en 0.9gr Zero Zero op roken. ik hou jullie op de hoogte!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
'k snap nog steeds niet hoe mensen dat gevoel fijn kunnen vinden.. Vreselijk apathisch, soort lege, ongefundeerde warmheid die iets levenloos en neps heeft, emotieloosheid.. Misschien ligt het aan mij, heb die dingen al lang op voorschrift, nooit enige recreatieve waarde in gezien..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
'k snap nog steeds niet hoe mensen dat gevoel fijn kunnen vinden.. Vreselijk apathisch, soort lege, ongefundeerde warmheid die iets levenloos en neps heeft, emotieloosheid.. Misschien ligt het aan mij, heb die dingen al lang op voorschrift, nooit enige recreatieve waarde in gezien..
Klik om te vergroten...

Heerlijk, eventjes emotioneel niets voelen en niet denken.
Alsof je slaapt kwa prikkels van de omgeving, maar wel bij bewustzijn bent.
Ik vind het wel fijn, maar bijvoorbeeld dronken zijn vind ik weer totaal niets en anderen weer heel lekker...dus 't zal wel een kwestie van smaak zijn :)
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
'k snap nog steeds niet hoe mensen dat gevoel fijn kunnen vinden.. Vreselijk apathisch, soort lege, ongefundeerde warmheid die iets levenloos en neps heeft, emotieloosheid.. Misschien ligt het aan mij, heb die dingen al lang op voorschrift, nooit enige recreatieve waarde in gezien..
Klik om te vergroten...

voor iemand die 24/7 aan t stressen over van alles is is een tijdje emotieloosheid geweldig. besides, de pillen alleen vind ik ook vrij weinig aan maar ze versterken in mijn geval de wiet/hash waardoor k nieuwe hoogtes kan bereiken.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet niet waar je precies bang voor bent qua overdoseren? Je zal niet zo snel dood gaan aan alleen een hoge dosis benzo's. Maximale dosis die ik ooit geslikt heb was 70mg, dat was gewoon heel erg lang en diep slapen, veel te laat wakker worden en nog steeds supersuf zijn. Niet echt leuk ofzo. Ik vind de werking het prettigst bij lage doses, 10/20mg, hasjjointje erbij. Met de kanttekening dat je het gewoon niet te vaak moet doen omdat je tolerantie vrij snel toeneemt.

Niets voelen is fijn.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#11
iraqio zei:
ik geniet nu van 2,5 pil, nam ze in, ging even langs de shop voor wat hash. na een uurtje voelde ik me even geweldig. Het zonnetje begon te schijnen en de ghetto waar ik in leef is zelfs mooi geworden! ga er straks nog 3,5 nemen en 0.9gr Zero Zero op roken. ik hou jullie op de hoogte!
Klik om te vergroten...

de ghetto hahahah alsjeblieft gast :grin:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#12
CHIASME zei:
iraqio zei:
ik geniet nu van 2,5 pil, nam ze in, ging even langs de shop voor wat hash. na een uurtje voelde ik me even geweldig. Het zonnetje begon te schijnen en de ghetto waar ik in leef is zelfs mooi geworden! ga er straks nog 3,5 nemen en 0.9gr Zero Zero op roken. ik hou jullie op de hoogte!
Klik om te vergroten...

de ghetto hahahah alsjeblieft gast :grin:
Klik om te vergroten...
ik meende t niet serieus gozer :wink: mr k woon wel in een kutwijk dat wel :P
l
lunaticLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maximum dosis.. Ik weet iemand die is gek geworden door het basen. Die zit in een gesticht en moet elke dag 5 tabletten van 50mg per stuk nemen.
Ik heb ook weleens oxa gehad, 75mg vond ik het lekkerste. Oxazepam verdooft veel meer dan diazepam vind ik. Ook als ik een kater heb van drank kan ik dat zo goed als wegtoveren met 1 tablet van 50mg oxa en in de avond nog 50mg.
Als ik diazepam neem met een flinke kater, dan word ik alleen rustiger, maar voel alle spieren en de pijn in me kop nog steeds.

Ik vind de combinatie 2 red bull/30mg oxazepam wel lekker tijdens een film ofzo :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."