#1
wanneer zal het egt fout gaan met oxazepam. ik heb 15 10mg pilletjes kan k de helft gewoon nemen zonder ergens bang voor te hoeven zijn?


Angramar Temenos zei:'k snap nog steeds niet hoe mensen dat gevoel fijn kunnen vinden.. Vreselijk apathisch, soort lege, ongefundeerde warmheid die iets levenloos en neps heeft, emotieloosheid.. Misschien ligt het aan mij, heb die dingen al lang op voorschrift, nooit enige recreatieve waarde in gezien..
Angramar Temenos zei:'k snap nog steeds niet hoe mensen dat gevoel fijn kunnen vinden.. Vreselijk apathisch, soort lege, ongefundeerde warmheid die iets levenloos en neps heeft, emotieloosheid.. Misschien ligt het aan mij, heb die dingen al lang op voorschrift, nooit enige recreatieve waarde in gezien..
iraqio zei:ik geniet nu van 2,5 pil, nam ze in, ging even langs de shop voor wat hash. na een uurtje voelde ik me even geweldig. Het zonnetje begon te schijnen en de ghetto waar ik in leef is zelfs mooi geworden! ga er straks nog 3,5 nemen en 0.9gr Zero Zero op roken. ik hou jullie op de hoogte!
ik meende t niet serieus gozerCHIASME zei:iraqio zei:ik geniet nu van 2,5 pil, nam ze in, ging even langs de shop voor wat hash. na een uurtje voelde ik me even geweldig. Het zonnetje begon te schijnen en de ghetto waar ik in leef is zelfs mooi geworden! ga er straks nog 3,5 nemen en 0.9gr Zero Zero op roken. ik hou jullie op de hoogte!
de ghetto hahahah alsjeblieft gast![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."