Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxanax

xanax

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb 2 keer upjohn 1mg xanax pilletjes gekregen, en ik vroeg mij af of dit recreationeel te gebruiken is? Ik heb nog nooit benzo's gebruikt, buiten dan 2 keer lorazepam maar dan puur om in slaap te vallen dus echt effecten heb ik er niet van waargenomen :grin:.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#2
VAST en ZEKER!!! Test best eerst eens met 1tje en zorg ervoor dat je de deur niet meer uithoeft.
Weet dat xanax bestaat in 0,25mg 0,5mg 1mg en 2mg, dus je hebt bijna de zwaarste :)

Ohja en bij overdosering...... BLIJF KALM! :tongueout: DUH (sorry flauw, maar las het onlangs in een bijsluiter)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Slik het en kijk wat er gebeurd, bevalt het niet? Niet meer doen.
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Slik het en kijk wat er gebeurd, bevalt het niet? Niet meer doen.
Klik om te vergroten...
Ja dat wou ik sowieso doen eh :grin:, maar ik wou wete welke dosis ik dan zou pakken voor recreationeel gebruik ^^? want voor normaal gebruik is het 0,5mg dat ik hier op dit forum lees precies, is dit ook zo bij recreationeel?
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#5
zazzoo zei:
VAST en ZEKER!!! Test best eerst eens met 1tje en zorg ervoor dat je de deur niet meer uithoeft.
Weet dat xanax bestaat in 0,25mg 0,5mg 1mg en 2mg, dus je hebt bijna de zwaarste :)

Ohja en bij overdosering...... BLIJF KALM! :tongueout: DUH (sorry flauw, maar las het onlangs in een bijsluiter)
Klik om te vergroten...

Heb jij het trouwens al ooit geprobeerd? hoelang heeft het effect, want ik zou het graag vanavond eens probere ^^
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#6
BV als je deze avond 1mg xanax/alprazolam zou nemen, zou je je super relaxt moeten binnen 15 à 30 minuten na een uurtje kan je zeggen of het heavy is aangekomen of niet en kan je er zonodig nog ééntje tegenaan gooien. Problemen met wakker blijven heb je normaal niet van zulke dosissen.

Er zijn momenten geweest dat ik zelf al gauw aan 15mg kwam per dag, maar was toen uiteraard niet goed bezig en had een enorme tollerantie. Onlangs nog ééns gedaan met 2mg en dat was toen wel erg fijn, niet te hard niet te zacht. En nu had ik nog net een temesta'tje gevonden en genomen. :wink: (niemand die het weet, niemand die het merkt , niemand heeft er last van)


Let er wel op dat als je dan 2uur ofzo na inname gaat slapen dat je de volgende ochtend er nog wel wat kan van voelen, heel licht en heus niet vervelend wel gevaarlijk als je auto moet rijden.
Probeer minimaal 7uur te slapen voor je morgen de deur uitgaat.
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#7
zazzoo zei:
BV als je deze avond 1mg xanax/alprazolam zou nemen, zou je je super relaxt moeten binnen 15 à 30 minuten na een uurtje kan je zeggen of het heavy is aangekomen of niet en kan je er zonodig nog ééntje tegenaan gooien. Problemen met wakker blijven heb je normaal niet van zulke dosissen.

Er zijn momenten geweest dat ik zelf al gauw aan 15mg kwam per dag, maar was toen uiteraard niet goed bezig en had een enorme tollerantie. Onlangs nog ééns gedaan met 2mg en dat was toen wel erg fijn, niet te hard niet te zacht. En nu had ik nog net een temesta'tje gevonden en genomen. :wink: (niemand die het weet, niemand die het merkt , niemand heeft er last van)


Let er wel op dat als je dan 2uur ofzo na inname gaat slapen dat je de volgende ochtend er nog wel wat kan van voelen, heel licht en heus niet vervelend wel gevaarlijk als je auto moet rijden.
Probeer minimaal 7uur te slapen voor je morgen de deur uitgaat.
Klik om te vergroten...

Het is morgevroeg om 9 uur nog gevaarlijk met de auto te rijde als ik het vanavond al om 21.00 pak ? :openmouth: :openmouth:
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe kom je eigelijk aan producten van upjohn? PM me maar als je dat hier niet kwijt kan :tearsofjoy:
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#9
zazzoo zei:
Hoe kom je eigelijk aan producten van upjohn? PM me maar als je dat hier niet kwijt kan :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hoezo, zijn upjohn producten goed dan ^^? Een maat van mij heeft ze voorgeschreven van de dokter, hij neemt er zo 2 per dag, en hij heeft er eens 1 dag geen genome om te probere of da ging xD, die kreeg ik dan :P
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ah nee, ik dacht dat ze enkel voor de amerikaanse markt waren, hier in Belgie hebben geen xanax van dat merk maar van pfizer etc, maakt op zich niet uit :)
En, al genomen? :grin:
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#11
zazzoo zei:
Ah nee, ik dacht dat ze enkel voor de amerikaanse markt waren, hier in Belgie hebben geen xanax van dat merk maar van pfizer etc, maakt op zich niet uit :)
En, al genomen? :grin:
Klik om te vergroten...

Nee het word voor morge ^^, want ik moet morgevroeg op om 9 uur en daarna 2 uur op de baan xD, dus ik vertrouwde het niet meer toen je dat zei :P
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet niet hoe jij erop reageert, maar ik heb gemerkt dat mijn concentratie gewoon wat minder is, minder allert ook. Maar van 2mg zou me dat sterk verbazen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."