Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslorazepam 2.5 mg

lorazepam 2.5 mg

13 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#1
stuikeuh heb je ervaring met andere benzo's en zo ja welke en hoeveel?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aaiiit!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom typt die verlepte zangeres mijn verhaaltje over
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Waarom typt die verlepte zangeres mijn verhaaltje over
Klik om te vergroten...

+1 :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik moet ook even toevoegen dat ik toen 150 mg oxazepam per dag slikte en dus een hele hoge tollerantie had.
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
mensen die ervaring hebben met lorazepam 2.5 mg
vertel wat je er van vindt...

heb search functie gedaan mensen zeggen alleen dat ze zeer sterk zijn

come on ppl
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Begin met 1 pil, en neem de avond compleet vrij.

Geniet ervan, je zal je erg suf, loom en ontspannen voelen.
Alsof je uit een stoombad komt, maar dan nog veel beter.

Have fun.
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb er ook van 1mg hoor welke neem ik best voor de optimale avond en ja heb al ervaring met soortgelijke maar nog met lorazepam niet en die zijn nog hard naart schijnt..?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
stuikeuh zei:
heb er ook van 1mg hoor welke neem ik best voor de optimale avond en ja heb al ervaring met soortgelijke maar nog met lorazepam niet en die zijn nog hard naart schijnt..?
Klik om te vergroten...

Beginnen met 2 mg dan, als je toch pilletjes hebt van 1.
Na 2 uur kan je altijd meer nemen, maximaal de begindosis.
Dat is naar mijn ervaring het beste met lorazepam.

Ik heb zelf de dosis weleens opgeschroefd naar 10mg, maar dat raad ik niemand aan.
Het is onverstandig en gevaarlijk.

Maar wel erg leuk met veel ervaring met benzo's.
De roes duurt ontzettend lang, alleen de gaten in het geheugen zijn erg vervelend.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb een keer 2 mg genomen omdat ik heel paranoide was en m'n eigen oxaze op was en een vriend lorazepam had, weinig van gevoeld..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Heb een keer 2 mg genomen omdat ik heel paranoide was en m'n eigen oxaze op was en een vriend lorazepam had, weinig van gevoeld..
Klik om te vergroten...

Ik vind het zelf ook een wat subtielere benzo dan oxaze en diazepam .
Harder maar subtieler zeg maar..zoals hasj naar mijn gevoel ook subtieler is maar tegelijkertijd ook weer sterker.
l
lady gagaLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoihoi, zen weer van dinsdag wakker en had nog maar 2in slapers nog (zolpidem) met gevolg dak ni kan slapen nu :confused: weet er iemand wa je er mee kan doen? alcohol al ni want tis zondag..kan je bij de apotheker zonder voorschrift die zolpidem erkrijgen? wie helpt mij? greetz :(
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
lady gaga zei:
hoihoi, zen weer van dinsdag wakker en had nog maar 2in slapers nog (zolpidem) met gevolg dak ni kan slapen nu :confused: weet er iemand wa je er mee kan doen? alcohol al ni want tis zondag..kan je bij de apotheker zonder voorschrift die zolpidem erkrijgen? wie helpt mij? greetz :(
Klik om te vergroten...

Nee dat krijg je niet mee bij de apotheek zonder voorschrift, en dat is maar goed ook.
Alcohol kan je niet kopen?? Ooit gehoord van een kroeg?
Maar ik begrijp je post niet helemaal, heb je nu nog wel of geen zolpidems?
En als je die dingen echt nodig hebt is mijn tip om ze weg te gooien en te kappen met die zooi.
Verslaafd zijn aan benzo's is niet echt ideaal.

Hoe komt het dat je vanaf dinsdag wakker bent trouwens?
'k Heb zelfs weleens gehad dat ik 3 nachten niet heb geslapen zonder enig middel maar dat kwam door wat vreemde kronkels in mijn geest. Heb je amfetamine gebruikt of andere uppers?

Oh en leer alsjeblieft typen in ABN.

edit:
Zo te lezen ben je dus wanhopig opzoek naar middelen om in een roes te komen zodat je kan gaan slapen, zie je het probleem?

Als je dat niet ziet, ga eens heel snel je verstand zoeken.
Als je 't wel ziet, waarom doe je er dan niets aan?
l
lady gagaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben heel de weekde geboorte vn mijn metekindje gan vieren mt de trotse vader. En daar kwamen wel drank en gbl te pas..en twee dagen gelede, een klein lijntje speed.. ik pak niet veel, maar ik ùoet maar één portie innemen en dan heb twee dagen last om in slaap te valleen.Normaal heb rohypnol, maar ben men voorschriften kwijt..enne, verslaafd aan[benzo's? Echt ni.. das alleen voor momenten als vandaag.. en ik denk dak toch al negenmaanden niets meer had genomen xx grtjsquote="Oom Klaas"]
lady gaga zei:
hoihoi, zen weer van dinsdag wakker en had nog maar 2in slapers nog (zolpidem) met gevolg dak ni kan slapen nu :confused: weet er iemand wa je er mee kan doen? alcohol al ni want tis zondag..kan je bij de apotheker zonder voorschrift die zolpidem erkrijgen? wie helpt mij? greetz :(
Klik om te vergroten...

Nee dat krijg je niet mee bij de apotheek zonder voorschrift, en dat is maar goed ook.
Alcohol kan je niet kopen?? Ooit gehoord van een kroeg?
Maar ik begrijp je post niet helemaal, heb je nu nog wel of geen zolpidems?
En als je die dingen echt nodig hebt is mijn tip om ze weg te gooien en te kappen met die zooi.
Verslaafd zijn aan benzo's is niet echt ideaal.

Hoe komt het dat je vanaf dinsdag wakker bent trouwens?
'k Heb zelfs weleens gehad dat ik 3 nachten niet heb geslapen zonder enig middel maar dat kwam door wat vreemde kronkels in mijn geest. Heb je amfetamine gebruikt of andere uppers?

Oh en leer alsjeblieft typen in ABN.

edit:
Zo te lezen ben je dus wanhopig opzoek naar middelen om in een roes te komen zodat je kan gaan slapen, zie je het probleem?

Als je dat niet ziet, ga eens heel snel je verstand zoeken.
Als je 't wel ziet, waarom doe je er dan niets aan?[/quote]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."