Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshartkloppingen!?

hartkloppingen!?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
aggaeddyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik ben nieuw hier omdat ik wat probleempjes heb denk ik..

Ten eerste, ik heb de afgelopen 2/3 jaar dagelijks geblowt zonder problemen.

Ik heb dus deze zomer voor het eerst xtc gedaan en het was echt helemaal geweldig, gewoon rustig bij vrienden thuis.. Ookal kwam ik er moeilijk in omdat ik geen idee had wat er nou met me gebeurde praatte mn vrienden me er heel chill in, en zo ben ik de avond doorgegaan tot 3 1/3 pil.. Daarna helemaal niet echt een dip gehad, gewoon met alle gasten erover gehad hoe geweldig het wel niet was..
Nou hebben we dus een maandje of 2 geleden dit weer herhaald met een wat grotere groep, weer gezellig bij iemand thuis en was het gewoon weer helemaal geweldig! Alleen was ik dit keer wel wat banger omdat ik de laatste tijd al wat last had van hartkloppingen tijdens het blowen en een soort krampjes rond de borst. Nou, gelukkig hier helemaal geen last van gehad en gewoon de hele avond lekker hard gegaan, paar jointjes gerookt en hard gechillt.. De volgende ochtend alleen had ik wel weer veel last van dikke hardkloppingen en kon ik gewoon niet stil zitten, ik moest bewegen ookal wilde de rest van mn maten chill op de bank niks doen (voor een aantal was dit de eerste keer)
Nu is het bijna oud en nieuw en willen we weer hard gaan spacen met zn alle, alleen ben ik bang dat die hartkloppingen terug gaan komen tijdens de space.. Ookal had ik er vorige keer geen last van ben ik nu toch wel weer een soort van bang..

Iemand toevallig ervaring hiermee? Tips? Ik heb gewoon zin om hard en gezellig het nieuwe jaar in te gaan zoals iedereen hier volgens mij! Hoop op wat reacties van jullie! (sorry voor de lange lap tekst, dacht laat ik maar gelijk duidelijk zijn!)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou je eventjes gaan inlezen over veilige doseringen, dit soort hoeveelheden zal je over enige tijd waarschijnlijk duur komen te staan. :P
a
aggaeddyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja klopt ik ben ook niet meer van plan ooit nog 3 pillen op 1 avond te doen haha.. was 1 keer leuk maar nu hoeft dat voor mij ook niet meer.. Alleen zou ik graag wel op oud en nieuw misschien in totaal 1 pil willen doen, gewoon voor de gezelligheid.. Alleen vroeg ik me dus ook af of iemand ervaring had met die hartkloppingen enz..?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Belangrijk gestelde vraag; Test je jou pilletjes en weet je hoeveel mg jou pil bevat?

Je eerste dosis zal wel teveel geweest zijn waardoor je nu die problemen hebt. Ik nam vroeger meestal ook 3 tot 4 pillen. Hartkloppingen, steken in de borst en spieren plus vermoeidheid zijn de symptomen die ik mij nog het best herinner. Dus ben ik bijna zeker dat je problemen aan de hoge dosis liggen.

Als je er klaarblijkelijk nog last van hebt zou ik aanraden om niets te nemen en anders hou het op een veel kleinere dosis :wink:
a
aggaeddyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks Tekzor668! alleen had ik na de eerste keer nergens last van, totdat ik op een gegeven moment ergens op internet las dat je tijdens blowen last van hartkloppingen kon krijgen en een dag later voelde ik mn hart maar blijven bonzen.. Sindsdien een stuk minder gaan blowen (naar eigen mening vind ik dat wel jammer). Misschien dat de xtc inderdaad veelte veel is geweest, maar daarentegen heb ik het dus met vrienden gedaan, die evenveel en misschien wel meer pillen op hadden.. Juist de eerste keer vroeg om ik de wat minder sterke pillen zodat ik het rustig aan kon zien, maar mn maten begonnen gelijk met de heftigste die er waren en zij hebben verder nergens last van gehad.. Maar thanks voor je info in ieder geval, weet ik dat ik niet de enige ben (geweest)!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."