#1
wij hebben onze eerste ervaringen gehad met rode bugatti's de eerste keer teveel genomen omdat het bij mij niet binnenkwam, de 2e keer afleiding gezocht tot het binnenkwam.
Vaker dan eens per 3 weken doen we niet en we delen elke keer 1 pil max per 4 uur.
Nu waren ze op en hebben we nieuwe gehaald, maar bij thuiskomst zijn ze dezelfde vorm en dezelfde naam, alleen iets meer paarsrood en de vorige waren meer steenrood.
Moeten we ons daar zorgen om maken? Misschien toch laten testen voor de zekerheid omdat er nu van die rommel op de markt is?
Zo ja, hoe zit dat met testen, aangezien ik binnen de verslavingszorg wel eens werk, en dus niet als gebruiker me bekend wil maken, en mijn partner op een andere manier ook niet. Staan de testcentra gelijk met de verslavingszorg?? Anoniemiteit enzo??
Vaker dan eens per 3 weken doen we niet en we delen elke keer 1 pil max per 4 uur.
Nu waren ze op en hebben we nieuwe gehaald, maar bij thuiskomst zijn ze dezelfde vorm en dezelfde naam, alleen iets meer paarsrood en de vorige waren meer steenrood.
Moeten we ons daar zorgen om maken? Misschien toch laten testen voor de zekerheid omdat er nu van die rommel op de markt is?
Zo ja, hoe zit dat met testen, aangezien ik binnen de verslavingszorg wel eens werk, en dus niet als gebruiker me bekend wil maken, en mijn partner op een andere manier ook niet. Staan de testcentra gelijk met de verslavingszorg?? Anoniemiteit enzo??