Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 maar rode bugatti, zelfde leverancier verschillende kleur

2 maar rode bugatti, zelfde leverancier verschillende kleur

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
sittardLid
01-01-2024, 00:00
#1
wij hebben onze eerste ervaringen gehad met rode bugatti's de eerste keer teveel genomen omdat het bij mij niet binnenkwam, de 2e keer afleiding gezocht tot het binnenkwam.

Vaker dan eens per 3 weken doen we niet en we delen elke keer 1 pil max per 4 uur.
Nu waren ze op en hebben we nieuwe gehaald, maar bij thuiskomst zijn ze dezelfde vorm en dezelfde naam, alleen iets meer paarsrood en de vorige waren meer steenrood.
Moeten we ons daar zorgen om maken? Misschien toch laten testen voor de zekerheid omdat er nu van die rommel op de markt is?

Zo ja, hoe zit dat met testen, aangezien ik binnen de verslavingszorg wel eens werk, en dus niet als gebruiker me bekend wil maken, en mijn partner op een andere manier ook niet. Staan de testcentra gelijk met de verslavingszorg?? Anoniemiteit enzo??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 2 maar rode bugatti, zelfde leverancier verschillende kl

Gewoon laten testen is 100% anoniem. Je krijgt tel nr mee met je 'sample nummer' wat je kan bellen voor uitslag. Wel zo veilig en verstandig inderdaad.
Je naam leeftijd e.d vragen ze niet.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 2 maar rode bugatti, zelfde leverancier verschillende kl

De testcentra zijn 100% anoniem, testen is geen overbodige luxe. :wink:

(En ééns in de 3 weken zou je best wel eens bij-effecten van kunnen gaan ervaren, aangeraden wordt om er zelfs 3 maanden tussen te laten. :))
s
sittardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: 2 maar rode bugatti, zelfde leverancier verschillende kl

Tijdloos zei:
Gewoon laten testen is 100% anoniem. Je krijgt tel nr mee met je 'sample nummer' wat je kan bellen voor uitslag. Wel zo veilig en verstandig inderdaad.
Je naam leeftijd e.d vragen ze niet.
Klik om te vergroten...

Maar hoe 100% anoniem is dat als er collegas werken. Ik werk zelf in de psychiatrie en kom via clienten geregeld in contact met allerlei afdelingen van verslavingszorg. Staat zoń testcentrum er los van? Is dat enkel een soort lab? Of wat moet ik me erbij voorstellen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 2 maar rode bugatti, zelfde leverancier verschillende kl

sittard zei:
Tijdloos zei:
Gewoon laten testen is 100% anoniem. Je krijgt tel nr mee met je 'sample nummer' wat je kan bellen voor uitslag. Wel zo veilig en verstandig inderdaad.
Je naam leeftijd e.d vragen ze niet.
Klik om te vergroten...

Maar hoe 100% anoniem is dat als er collegas werken. Ik werk zelf in de psychiatrie en kom via clienten geregeld in contact met allerlei afdelingen van verslavingszorg. Staat zoń testcentrum er los van? Is dat enkel een soort lab? Of wat moet ik me erbij voorstellen.
Klik om te vergroten...

Je kan ook vragen of een vriend(in) het langs brengt.
Mijn ervaring is dat het een gebouw is voor 'zorg' waar in de avond 1 maal per week ( of vaker afhankelijk van de locatie) mensen komen die de tests uitvoeren. De ploeg die testen uitvoert zijn niet in dienst bij verslavingszorg zover ik op de hoogte ben.

Zo werkt het hier in de regio tenminste.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: 2 maar rode bugatti, zelfde leverancier verschillende kl

Ik ken een aantal mensen die op de testservice werken. Meeste mensen werken niet direct in de verslavingszorg maar hebben daar natuurlijk wel mee te maken. Waarom is het erg als een collega het weet? Moet toch geen probleem zijn als je het recreatief doet en netjes laat testen?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."