Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClonazepamum en bromazepam

Clonazepamum en bromazepam

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Licht in je hoofd, zweverig, niet op de benen kunnen staan etc
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
RcLover zei:
Ik had gisteren 1 mg rivotril geslikt en voelde niets in een eerdere ervaring had ik 6mg bromazepam van eurogeneric en deze had ook geen effect moet ik gewoon de dosis opschroeven of kan het dat ik ongevoelig ben ? Slik ze wel s avonds trouwens .
Klik om te vergroten...

altijd de 12mg lexotan bromazepam van Roche nemen... onmogelijk (bijna) dat je niets gaat voelen...beetje tequila en lijntje speed erbij en heaven awaits..
uiteraard steeds op eigen risico:)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol, amfetamine en benzo's tegelijk...tjsah de combinatie is heerlijk,

alleen je lichaam gaat er zo verdomd snel kapot aan.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Alcohol, amfetamine en benzo's tegelijk...tjsah de combinatie is heerlijk,

alleen je lichaam gaat er zo verdomd snel kapot aan.
Klik om te vergroten...

nja..eigen verantwoordelijkheid hee :wink:

niets nemen en je toch amuseren is nog steeds het beste natuurlijk maar zo kennen we allemaal al genoeg mensen die je dat zeggen denk ik :kots: ...en toch ..
R
RcLoverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo ,
Ik heb nu 15 tabletten van 12 mg bromazepam van eurogenerics en 40 tabletten van 0.5 mg clonazepamum van roche (Rivotril) Kan ik hiermee een leuk effectje krijgen ofniet ? En wat is dan jullie aangeraden dosis ?

Alvast bedankt
Rclover
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Slik maar eens een paar rivotrilletjes (max 3 om te beginnen). Je wordt wat zweverig
R
RcLoverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had gisteren 1 mg rivotril geslikt en voelde niets in een eerdere ervaring had ik 6mg bromazepam van eurogeneric en deze had ook geen effect moet ik gewoon de dosis opschroeven of kan het dat ik ongevoelig ben ? Slik ze wel s avonds trouwens .
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan hem nog wat opschroeven, op eigen verantwoordelijkheid
R
RcLoverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat zijn de effecten die ik zou moeten voelen va 2.5 mg clomazepamum?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."