Thanx voor deze tip amigo. Ga morgen meteen een flessie halen.
#2
Weet er toevallig iemand of je de betablokker PROPRANOLOL, OXAZEPAM & ASPERINE gelijktijdig kan gebruiken?
#3
Hangt waarschijnlijk van persoon tot persoon af. Propranolol en oxazepam worden ooit samen voorgeschreven tegen hoge bloeddruk. Maar aangezien het bij dergelijke medicatie om hoge bloeddruk gaat kan je zoiets beter aan de dokter vragen. Ik weet dat aspirine de werkzaamheid van Propranolol beinvloed. Maar of die samen mogen gebruikt worden door een bepaalde persoon kan alleen de dokter uitmaken denk ik.
#4
Proponol wordt veelal gebruikt voor bloeddruk verlagend. Oxazepam is ook een downer.
Maar over hoeveel mg spreek je?
#5
Lichte dosis van beide 10mg en 1 aspro 1OO. Denk echter dat ik er maar van af zie: dacht dat ik krampachtige pijnscheuten in mijn hartsstreek voelde, maar heb nu door dat het spierpijn is. Iets teveel schijven op mijn halter geschoven tijdens het powerliften
Spierpijn is nu trouwens bijna weg, las ergens dat oxa ook een effectieve spierontspanner is.
Ga ipv voor deze medics gewoon maar voor een ouzo die ik net van een Griekenlandganger cadeau gekregen heb en een biertje.
#6
Kratom werkt dan ook.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.