Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOngevaarlijke combo?

Ongevaarlijke combo?

5 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanx voor deze tip amigo. Ga morgen meteen een flessie halen.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet er toevallig iemand of je de betablokker PROPRANOLOL, OXAZEPAM & ASPERINE gelijktijdig kan gebruiken?
S
ShiruLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hangt waarschijnlijk van persoon tot persoon af. Propranolol en oxazepam worden ooit samen voorgeschreven tegen hoge bloeddruk. Maar aangezien het bij dergelijke medicatie om hoge bloeddruk gaat kan je zoiets beter aan de dokter vragen. Ik weet dat aspirine de werkzaamheid van Propranolol beinvloed. Maar of die samen mogen gebruikt worden door een bepaalde persoon kan alleen de dokter uitmaken denk ik.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Proponol wordt veelal gebruikt voor bloeddruk verlagend. Oxazepam is ook een downer.
Maar over hoeveel mg spreek je?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lichte dosis van beide 10mg en 1 aspro 1OO. Denk echter dat ik er maar van af zie: dacht dat ik krampachtige pijnscheuten in mijn hartsstreek voelde, maar heb nu door dat het spierpijn is. Iets teveel schijven op mijn halter geschoven tijdens het powerliften :grin:
Spierpijn is nu trouwens bijna weg, las ergens dat oxa ook een effectieve spierontspanner is.

Ga ipv voor deze medics gewoon maar voor een ouzo die ik net van een Griekenlandganger cadeau gekregen heb en een biertje. :beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kratom werkt dan ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."