Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over Pure M ipv pil!

Vragen over Pure M ipv pil!

4 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
HardbassJunkie_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze zomer ben ik aardig wat festivalletjes afgeweest en ook de opvolgende binnenfeestjes hebben me nog niet stil doen zitten, nu heeft dit mij een beetje tot een roekeloze gebruiker gemaakt waardoor alle lol er voor mij nu zo goed als af is. No more love feeling, no more energyboost, alleen maar spacen en hangen. Eigen schuld dikke bult ja, nu het volgende

Iets meer dan een maand geleden heb ik pure M gedaan omdat ik geen pilletjes meer hoefde, gek genoeg ging ik hier weer zo fantastisch goed op dat het wel mn eerste keer xtc leek! Zo kon ik het dit weekend dus weer niet laten en zoals de vorige keer ging ik weer heerlijk!
Wat ik alleen niet begrijp is.. Hoe kan het zo verschillend werken terwijl het in feite precies hetzelfde is?!
Ook had ik dit weekend met de m dat ik na bijnemen momenten heeeel erg duizelig werd ineens , dit trok later weg dus vormde uiteindelijk geen probleem maar ik vertrouwde t niet helemaal.
Hoe groot is de kans dat je met kristallen sneller te veel neemt als met pillen? Met pillen kan ik heel goed voelen hoeveel meer ik nog kan hebben maar dat idee had ik hierbij niet..?

Thnx anyway!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mag ik verwijzen op dat duizelig worden dat het echt een teken zal zijn dat je teveel gebruikt hebt. Stop er een tijdje mee. Frequent gebruik van mdma brengt schade toe aan je hersenen. Effecten in kristallen en xtc zijn hetzelfde, de werkende stof is MDMA . Laat je jou drugs testen?
H
HardbassJunkie_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja een flink halfjaarpauze mínstens ga ik toch maar inlassen nu..
Probeer het wel altijd te testen maar komt er niet altijd van, eerste keer m wel getest, laatste keer niet helaas
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
je serotoninepeil is normaal na een drietal weken wel terug op niveau dat kan het goede gevoel ook verklaren. Als je echte elk weekend na elkaar zou gebruiken komt je serotonine niet terug op niveau en gaat het gevoel volledig weg plus de schade die je dan maakt aan je hersenen is echt niet goed. Er word niet voor niets geadviseerd om tussen elk gebruik 3maanden pauze te laten.

Neem maar een langere pauze, bij mij heeft die 5jaar geduurd na overmatig gebruik. Nu kan ik terug van een kwart/half snoepje genieten terwijl vroeger 3 knallers van 100mg me geen vonkje euforie meer bezorgden..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er zit geen verschil tussen een pil met MDMA en pure MDMA. Het verschil wordt veroorzaakt door:

Dosis

hoeveel neem je?

Set

Hoe voel je je op dat moment? Wat verwacht je ervan? Als iemand je van te voren verteld dat pure M een veel beter effect geeft dan een pil, dan krijg je ook echt een beter effect. Het is vergelijkbaar met het placebo effect, alleen werkt MDMA wel echt :wink: Het middel past zich aan naar je verwachtingspatroon. Andersom werkt het precies hetzelfde, zegt iemand dat je een slechte pil hebt terwijl er gewoon MDMA in zit? Dan zul je er waarschijnlijk slecht op gaan.

Setting

Waar neem je het? Is het een fijne omgeving. Is het een groot druk feest of een rustige thuissituatie met hele goede vrienden, of misschien onbekenden.

HardbassJunkie_ zei:
Deze zomer ben ik aardig wat festivalletjes afgeweest en ook de opvolgende binnenfeestjes hebben me nog niet stil doen zitten, nu heeft dit mij een beetje tot een roekeloze gebruiker gemaakt waardoor alle lol er voor mij nu zo goed als af is. No more love feeling, no more energyboost, alleen maar spacen en hangen. Eigen schuld dikke bult ja, nu het volgende
Klik om te vergroten...

Neem een tijdje pauze. XTC is alleen leuk als je het zo min mogelijk gebruikt, anders raakt de lol er vanzelf vanaf en heb je meer kans op klachten in het dagelijks leven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."