Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlecht voelen door Rilatine?

Slecht voelen door Rilatine?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Tijdens school neem ik normaal 2x 10 mg rilatine (bij het ontbijt en middageten)
Nu is het vakantie dus heb ik het al lang niet meer genomen, maar ik heb herexamens.
Ik had niet veel tijd dus heb ik maar in één keer 40 mg genomen maar nu voel ik mij niet zo goed. Ik heb zo het gevoel dat ik koorts heb, en ik denk dat als ik nu zou proberen te kotsen dat zou lukken.

Dit kan natuurlijk ook aan véél andere dingen liggen, ik heb al 2 nachten slaap overgeslaan om meer tijd te hebben voor studeren, en heb de laatste 3 dagen alléén boterhammen met gesmolten kaas, Marokkaanse pannenkoeken, en stukken opgewarmde kip gegeten. Ook had ik een paar dagen geleden koorts maar die was na 2 dagen al over.
Ik doe dit soort dingen veel (slecht slapen en slecht vettig eten) maar heb mij er nog nooit zo ziek door gevoeld.

Ik wou dus gewoon eens vragen voor de zekerheid, of het kan dat ik mij extra slecht voel door die rilatine, en of er een simpele oplossing voor is om mij terug een beetje beter te voelen.
Want studeren terwijl je ziek bent lukt niet goed =/
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien is 40 mg teveel in een keer voor je ... zeker als je het gebruikt als je lichaam moe en niet hersteld is door te weinig slapen. Slapen is in die zin erg belangrijk.
Denk dus niet dat je je alleen maar door de ritalin slecht voelt, zal een combi zijn van

Succes met je hertentamens
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het zal zo iets geweest zijn. Ik voelde mij de volgende dag terug beter.

En ik denk dat ik er door ben =]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."