#1
Hallo,
Tijdens school neem ik normaal 2x 10 mg rilatine (bij het ontbijt en middageten)
Nu is het vakantie dus heb ik het al lang niet meer genomen, maar ik heb herexamens.
Ik had niet veel tijd dus heb ik maar in één keer 40 mg genomen maar nu voel ik mij niet zo goed. Ik heb zo het gevoel dat ik koorts heb, en ik denk dat als ik nu zou proberen te kotsen dat zou lukken.
Dit kan natuurlijk ook aan véél andere dingen liggen, ik heb al 2 nachten slaap overgeslaan om meer tijd te hebben voor studeren, en heb de laatste 3 dagen alléén boterhammen met gesmolten kaas, Marokkaanse pannenkoeken, en stukken opgewarmde kip gegeten. Ook had ik een paar dagen geleden koorts maar die was na 2 dagen al over.
Ik doe dit soort dingen veel (slecht slapen en slecht vettig eten) maar heb mij er nog nooit zo ziek door gevoeld.
Ik wou dus gewoon eens vragen voor de zekerheid, of het kan dat ik mij extra slecht voel door die rilatine, en of er een simpele oplossing voor is om mij terug een beetje beter te voelen.
Want studeren terwijl je ziek bent lukt niet goed =/
Tijdens school neem ik normaal 2x 10 mg rilatine (bij het ontbijt en middageten)
Nu is het vakantie dus heb ik het al lang niet meer genomen, maar ik heb herexamens.
Ik had niet veel tijd dus heb ik maar in één keer 40 mg genomen maar nu voel ik mij niet zo goed. Ik heb zo het gevoel dat ik koorts heb, en ik denk dat als ik nu zou proberen te kotsen dat zou lukken.
Dit kan natuurlijk ook aan véél andere dingen liggen, ik heb al 2 nachten slaap overgeslaan om meer tijd te hebben voor studeren, en heb de laatste 3 dagen alléén boterhammen met gesmolten kaas, Marokkaanse pannenkoeken, en stukken opgewarmde kip gegeten. Ook had ik een paar dagen geleden koorts maar die was na 2 dagen al over.
Ik doe dit soort dingen veel (slecht slapen en slecht vettig eten) maar heb mij er nog nooit zo ziek door gevoeld.
Ik wou dus gewoon eens vragen voor de zekerheid, of het kan dat ik mij extra slecht voel door die rilatine, en of er een simpele oplossing voor is om mij terug een beetje beter te voelen.
Want studeren terwijl je ziek bent lukt niet goed =/