ik zal het niet doen, ik was net zo handig er 4 te nemen op lege maag, en drankjeerbij voelde me kei goed ruik in een doosje frambosen in de koekast die vrij rijp waren en
Nu had ik die drank ook niet moeten doen op lege maag in combi met 4 zolpidemtartraat, maar ik ben wel wat gewent helaas.
Pas er mee op hoor ik ben al jaren verslaafd gaat peiodes goed, dan weer mis. en arsten hebben te weinig tijd vaak ook hoor, dan is het hier een pilletje dan zijn we klaar.
wil je echt de achterlichnde problemen aanpakken moet je hast wel particulier, want de GGZ zijn mamoets bezuiningins instelingen waar je bij gekken loopt en zwaar in de war mensen alles door mekaar, te weinig tijd voor goed behandlplan, ben je ktities over antidepresiva zeggen ze, ja maar dan kunnen we je niet helpen, terwijl die pillen vet vaak niet wereken,en ze amper weten wat ze doen, ik zeg blijf van medicatie af die schit in je hoofd doet tenzij je echt terminaal bent ofso.
Dat hele serotine oname verhaal is omstreden, en de selecties en de dwang van de industrie om arsten te laten schrijven maakt ons ziek.
De behandelaars moeten maar schrijven watze doen naar de verzekering, dus die weten ook alles, zijn ze de helft vande dag mee druk, dus tijd is er aamper en dan is het ja heb wel een medicijntje wat zou kunnen aanslaan(en waarvan ik lekker op reis kan aldus de psy)
dat moet anders.Benzos ben ik ook te gemakkelijk voorgeschreven gehad gekregen, tot ze zeiden ja je eet er wel veel tis niet zo goed he, me hele rimte naar de kut, niks geleerd omdat ik altijd stonded was, en nu zit ik met een verslaving, die ik feintjes zelf mag oplosen, komen ze nu aan met slaaphygiene enzo hadden ze toen moeten doen, en praten, nee eerst pillen maar goed ik zelf heb ook schuld later ben ik doorgeslagen en vratik een strip per dag of meer van die troep.Sryy voor me slechte typ stijl bord doet raar.IK zeg mensen pas aub er mee op het lijkt zo makkelijk en onshuldig de regering verstekt het immers, die handelen niet in drugs (dus wel he) en de farmaindustrie hun zakken maar vullen.Artsen kunnen vaak ook niet anders meer omdat het gewoon weg te onmogelijk gemaakt word een op een tijd te nemen das te duur, nee dan maar een pil in je mik voor je het weet ben je een zombie(zie antipsygotica) of ben je Junk van de benzo's