Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsConcerta/Ritalin??

Concerta/Ritalin??

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Skaffa-BoiyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hé allemaal,

Ik heb een 3 vragen over het *Medicijn* concerta ik heb het hierbij over 36mg pilletjes die een witte kleur hebben. Even wat wat info over mezelf: ik ben 21 jaar oud, gezond en nog niet veel ervaring met drugs alleen cannabis en speed, ik heb geen add/adhd, mijn vraag is dus wat er met mij gebeurt als ik 2 of 3 concerta pilletjes inneem, wat voor effect dat geeft zeg maar, hoeveel van die pillen zou maximaal kunnen innemen. En als 3e is het gevaarlijk, zitten er sirieuse gevolgen aan vast?? Alvast bedankt voor de reaties

Groeten, Erik
i
ishettesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb adhd en gebruik concerta er gebeurt waarschijnlijk niet veel aangezien concerta is bedoel om lang te werken en van die stof steeds een beetje af te geven plat stampen en snuiven kan niet omdat ze in een huls zitten dit kan wel met ritalin ook een adhd medicijn als ik ze oraal in neem dan merk ik niets maar stamp ik ze fijn dan heb ik het over 2 tot 3 dan krijg je heel veel energie en de drang om iets te doen concerta lijkt me geen echte aanrader
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je een upper wilt hebben die heel lang werkt... Weet niet precies hoe groot het effect van 2 tot 3 concerta is, maar denk vrij klein door de gereguleerde afgifte. Maar je bent er wel een flinke tijd mee zoet iig :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Begin maar eerst met twee. Kijk hoe dat valt en dan kan je altijd nog bijnemen. Het werkt best lang door, neem het dus niet te laat want anders heb je plafonddienst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."