Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlunitrazepam in lage dosis recreatief?

Flunitrazepam in lage dosis recreatief?

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste forumgebruikers.

Ik heb een strip flunitrazepam liggen, en helaas geen andere (leukere) benzos zoals valium.
Ik vroeg mij af of een kwartje een valium achtig effect zou kunnen hebben? Ik ervaar een hele namelijk nieteens als de 'knockoutpil' die het zou moeten zijn, maar heb de volgende ochtend wel een relaxt valium achtig effect.

Stylus
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
kwartje of halfje kan weinig kwaad
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stylus zei:
Ik heb een strip flunitrazepam liggen, en helaas geen andere (leukere) benzos zoals valium.
Klik om te vergroten...

Ik vind het appart: van de duidelijk werkende benzo's vind ik valium (diazepam) onderhand de minst leuke, en fluntrazepam de leukste !

Waarom vind je valium in vredesnaam leuker als fluntrazepam ? flunitrazepam is de sterkste benzo die ik ken, dus als je recreatief effect wil bereiken ben je daar in de regel het beste klaar mee...
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt me simpel: van flunitrazepam val ik in slaap, van valium blijf je wakker. Vandaar de vraag of je flunitrazepam ook op lagere dosis kan gebruiken om vervolgens wakker te blijven. Mijn vermoeden was dat dit niet zo is, aangezien het een ander type benzo is, een inslaper/doorslaper waar valium volgens mij meer kalmerend werkt (correct me if im wrong)

hoe ervaar jij dit dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."