#1
Re: SPOED! Ritalin
Snuiven werkt idd sneller en beter.
Ik nam er altijd 2 omdat 1 tog wel erg weinig is.
Snuiven werkt idd sneller en beter.
Ik nam er altijd 2 omdat 1 tog wel erg weinig is.
leppeh zei:Als je SPOED!!111 voor je bericht plaatst denken mensen meestal dat het om een vermeende overdosis of iets dergelijks gaat... Beter zoek je gewoon even lekker zelf op Google als je zo'n haast hebt.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."