Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeen spoed meer.. Ritalin

geen spoed meer.. Ritalin

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: SPOED! Ritalin

Snuiven werkt idd sneller en beter.
Ik nam er altijd 2 omdat 1 tog wel erg weinig is.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo

Ik heb hier ritalin pillen liggen waarop staat: METHYLFENIDAATHYDROCHLORIDE 10 PCH/ 10 mg
Maar hoeveel moet ik er hier van snuiven om een duidelijk effect te voelen, maar toch er goed mee kunnen leren. Ik vraag dit nu (ondanks al vaak gevraagd) omdat ik het niet kan vinden van mijn pillen want een vriend van mij zegt dat er verschillende dosissen zitten in die pillen dus dat het kan verschillen..
Er zit trouwens ook een soort van spoed achter. :rolleyes:

Peace
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Ritalin.

10mg is een normale dosis, tenminste dat kreeg ik en volgens mij de meeste met AD(H)D. Als je het voor studeren gebruik slik het dan gewoon, daar is 10mg genoeg voor. Als je geen tollerantie hebt is een halve eigenlijk al voldoende voor een goede concentratie en dan kan je ook langer studeren aangezien ritalin niet zo lang werkt.

Zoveel sterker is snuiven nou ook weer niet, en er zit zowieso allemaal bindmiddelen in die je niet wil binnen krijgen. Ik geloof dat snuiven 20% sterker is, het sneller inwerkt en minder lang.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: SPOED! Ritalin

Gister geprobeerd te snuiven.. Het was vies want ik spuugde daarna nog een paar keer klodders met gewoon nog poeder in de wasbak (en ja ruuuuuim genoeg verpulverd) en ik merkte er nou niet echt veel van (gewoon als ik 2 slik)
t
trekdropLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: SPOED! Ritalin

ik doe er meestals 2 snuiven 1meenen paar biertje's de bij en space maar

tip naa het snuiven je neus spoelen met lauw water
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: SPOED! Ritalin

Gewoon slikken, 1 a 2 tabletten.
Tablet snuiven is drie keer niks, en zeer slecht ovor je neusslijmvlies
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: SPOED! Ritalin

Ik nam er meestal 4 of meer.
Oraal.
40 mg is wel een lekkere dosis, maar om te leren niet.
15 mg lijkt me om te leren wel goed, maar dan voel je er niet echt veel van gewoon beter geconcentreerd.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: SPOED! Ritalin

leppeh zei:
Als je SPOED!!111 voor je bericht plaatst denken mensen meestal dat het om een vermeende overdosis of iets dergelijks gaat... Beter zoek je gewoon even lekker zelf op Google als je zo'n haast hebt.
Klik om te vergroten...
:cry:

Nou vervelend zeg! Stel je voor! Iemand denkt dat iemand anders een overdosis heeft genomen en wilt hem graag helpen, hij klikt op het topic en.. OH MIJN GOD! Het gaat niet om een overdosis, SHITTTTTTTTTTTTTTT man.. Nu heb ik wel een keer geklikt voor niks ouwe, en nu moet ik ook nog eens NOG een keer klikken om weer uit dit topic te komen. Cry..

Nee ik had spoed omdat ik me kop niet in mijn boek kon houden en ik vandaag een zeer moeilijke economie toets had, dus vandaar. En als je mijn bericht leest heb ik al gezocht maar ik kon niks vinden waar ook bijstond hoeveel in hun pil zat dus ik had er nog niks aan :wave:

De rest: Bedankt
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt een moeilijke toets en daarom is het spoed?

:tearsofjoy:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is inderdaad erg belangrijk :') Hoe ging je toets?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Naja spoed, spoed.. wat is nou precies de definitie van spoed?
Voor mij was het op dat moment wel redelijk spoed, ik had niet lang meer tot de toets en ik kon wel een steuntje (ritalin) in de rug gebruiken. Aangezien het mij eerst te lang duurde voor er een antwoord kwam plakte ik er maar spoed voor.. en raad is? Het hielp :grin:
toets ging kut btw :wave:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: SPOED! Ritalin

Als je SPOED!!111 voor je bericht plaatst denken mensen meestal dat het om een vermeende overdosis of iets dergelijks gaat... Beter zoek je gewoon even lekker zelf op Google als je zo'n haast hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."