#1
Iemand ervaring met MDMA + 2C-B + N2O??
Precies, al heel wat combinaties met lachgas gehad en is nooit vervelend geweest. In combinatie met tripmiddelen kan het wel echt super trippend worden, maar met 2C-B valt dat wel weer mee. Zowel met 2C-B als met MDMA vond ik lachgas zwaar euforisch. Helaas de combinatie 2C-B en MDMA nog niet gedaan, dus weet ook niet hoe die met lachgas is. Maar kan me eigenlijk alleen maar een ontzettende euforie voor een minuutje of twee voorstellen.ooscaar zei:Lachgas kun je overal wel bij doen aangezien het gevoel ook zo snel vervliegt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."