Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnexus flip × N2O

nexus flip × N2O

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand ervaring met MDMA + 2C-B + N2O??
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ervaring met 4-fmp + 2C-B en dat was erg leuk. Veel mensen hebben 2C-B met MDMA gedaan en over het algemeen vindt men dat ook een goede combinatie. De combinatie met 2C-B zorgt hierbij ook niet voor echt voor extra schade. Ideale dosis lijkt me 1,5 mg/kg lichaamsgewicht MDMA met iets van 15-22 mg 2C-B, bij minder zul je niet zo veel van de 2C-B merken denk ik. Ook zul je waarschijnlijk niet echt veel visuals krijgen maar het zal meer zo zijn dat je MDMA-trip wat spacender wordt. Ik nam 2C-B en 4-fmp tegelijkertijd in en dat beviel goed, maar je kunt ook de 2C-B nemen als de MDMA enigszins uitwerkt. Lachgas kun je overal wel bij doen aangezien het gevoel ook zo snel vervliegt.

Have fun in ieder geval :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ooscaar zei:
Lachgas kun je overal wel bij doen aangezien het gevoel ook zo snel vervliegt.
Klik om te vergroten...
Precies, al heel wat combinaties met lachgas gehad en is nooit vervelend geweest. In combinatie met tripmiddelen kan het wel echt super trippend worden, maar met 2C-B valt dat wel weer mee. Zowel met 2C-B als met MDMA vond ik lachgas zwaar euforisch. Helaas de combinatie 2C-B en MDMA nog niet gedaan, dus weet ook niet hoe die met lachgas is. Maar kan me eigenlijk alleen maar een ontzettende euforie voor een minuutje of twee voorstellen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."