Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspil slaat later in als normaal?

pil slaat later in als normaal?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey!

24 juni een feest gehad waarbij ik xtc gebruikt heb, na een pauze van 2 maanden. Alleen merkte ik deze keer dat hij toch wel wat later insloeg (dus naar mijn mening het effect ook wat korter duurde). Ik was echt aan het wachten op het love gevoel, dat op zich liet wachten maar het is er uiteindelijk wel van gekomen alleen later als normaal. Heeft iemand hier een verklaring voor? Aan de setting van het feest kan het niet liggen want die was top.

Ps. De vorige keer, dus die keer 2 maanden daarvoor,ook niet teveel gehad. Aan de pil ligt het ook niet, die heb ik eerder gebruikt.

Pps. Ik heb echter wel van 12 tot 24 juni examens gehad; vrij weinig gegeten door stress die hele periode, de dag zelf ook (ik weet het niet verstandig), daarbij waarschijnlijk ook wat slaapgebrek...is het misschien hieraan te wijten?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
uncoolbeatle zei:
Pps. Ik heb echter wel van 12 tot 24 juni examens gehad; vrij weinig gegeten door stress die hele periode, de dag zelf ook (ik weet het niet verstandig), daarbij waarschijnlijk ook wat slaapgebrek...is het misschien hieraan te wijten?
Klik om te vergroten...
Nou, dit is opzich een logische verklaring. Daarnaast kan door stress/spanning je stoelgang wat trager gaan waardoor de inslag wat meer verdeeld/later is.
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
uncoolbeatle zei:
Pps. Ik heb echter wel van 12 tot 24 juni examens gehad; vrij weinig gegeten door stress die hele periode, de dag zelf ook (ik weet het niet verstandig), daarbij waarschijnlijk ook wat slaapgebrek...is het misschien hieraan te wijten?
Klik om te vergroten...
Nou, dit is opzich een logische verklaring. Daarnaast kan door stress/spanning je stoelgang wat trager gaan waardoor de inslag wat meer verdeeld/later is.
Klik om te vergroten...

Dan denk ik dat het dat is geweest...dankjewel! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."