Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen effect bij pil

Geen effect bij pil

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
sophie95Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi iedereen!

Afgelopen zaterdag heb ik gele zwitsal geprobeerd maar ik voelde er niks van, terwijl de vriendin waar ik mee was er best hard op ging. Zo hard dat ik op een gegeven moment maar een colaatje voor haar ben gaan halen.

Toen we om 24:00 aankwamen namen we allebei een kwartje, 3 kwartier later nog een kwartje en drie kwartier dáárna een halfje. In totaal een hele dus. We zijn allebei meiden van 19 en wegen rond de 60 kilo. Hoe is het mogelijk dat ik dan niks merkte? Ik was niet zenuwachtig en heb de hele tijd gedanst, tot ik het op een gegeven moment niet meer volhield en een tijdje heb gezeten.

Van tevoren heb ik een maaltijdsalade en een zak snackwortels op, en een half uur van tevoren nog een broodje gezond.

Ik heb heb hiervoor één keer eerder gebruikt. Toen nam ik eerst een capsule 4fmp waar ik nauwelijks iets van voelde, alleen dat ik heel af en toe wat makkelijker danste. Toen heb ik om een uur of 4 nog een halfje x genomen, waar ik even heel misselijk van werd, maar daarna kreeg ik intense love-feelings en een mdma effect. Heb toen de rest van de avond ik de rokerslounge gezeten.
Tussen dit feest en afgelopen feest zaten trouwens 3 maanden, en ik ben verder niet aan de medicijnen.

Iemand die weet hoe dit kan? Ik snap er helemaal niks van...
L
Lid 122429Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Tekzor668 zei:
Gele zwitsal? Nog nooit van een snoepje gehoord met dit merk. Zal waarschijnlijk wel een troepdruk geweest zijn. Volgende keer laten testen :wink:
Klik om te vergroten...
Retweet, je bent waarschijnlijk opgelicht.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sowieso verschilt het per persoon hoeveel je voelt van de middelen. Heb je je pil laten testen? Met andere woorden, weet je hoeveel je gehad hebt en wat er in zat?

Het kan bijvoorbeeld zijn dat je pillen had met een hele grote spreiding, dit is momenteel vrij actueel. Het kan ook zijn dat er een andere stof in zat zoals MCPP of PMMA.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gele zwitsal? Nog nooit van een snoepje gehoord met dit merk. Zal waarschijnlijk wel een troepdruk geweest zijn. Volgende keer laten testen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."