Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe lang duurt het afkicken van codeine en parracodine

hoe lang duurt het afkicken van codeine en parracodine

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
triominosLid
01-01-2024, 00:00
kan iemand mij helpen met dit onderwerp afkicken van codeïne en paracodine,
een apotheker die de regeltjes niet zo nauw neemt heeft mijn vrouw verslaaft gemaakt aan deze medicatie die normaal op voorschrift alleen verkb is;

Nu wordt die paracodine niet meer gemaakt ineens en ben ik er sinds 2 weken achter gekomen wat voor een verslavend middel dit is ;en sinds 2 /3weken is ze aan het afbouwen maar sinds 3 dagen zijn ze allemaal op want ze had blijkbaar een hele voorraad verstopt zonder dat ik goed in de gaten had wat er gebeurde; echter nu is ze volledig weg met haar hooft en ziet spoken ;indianen in het donker ;heeft zaterdagnacht heel het gebouw wakkergehouden met roepen en brullen;
zit alleenn maar groggy op de bank en gisteravond heeft haar hand gebroken zonder te weten hoe;ik weet echt niet hoe lang dit gaat duren en kan het mij financieel niet permiteren om vakantiedagen op te nemen ;
geef nu de lichte soort van alprazolan dat ze tenminste slaapt want nu komt die pijn van die gebroken hand er nog bij;wat een ellende kan iemand mij helpen met iets wat niet verslavend is en ze rustiger en minder afkickverschijnselen krijgt en ik toch met een beetje geruster hart haar allen kan laten,?
s
systemreadyLid
Ik zou absoluut een bezoek brengen aan de huisarts voor dit probleem en tot die tijd de alprazolam zonodig gebruiken.
z
zazzooLid
Zoals je al zelf zei, afbouwen, maar dan moet het nog mentaal lukken ook he, en dat lukt meestal niet op je eentje. Bij mij is het gelukt, hier in belgië valt namelijk Bronchodine zo te krijgen en daar zit 360mg codeïne in per fles beetje bij beetje heb ik afgebouwd en tegelijkertijd een kreeg ik een kalmeermiddel Tranxene 15mg voor 30 dagen, daar ben ik nu ook mee gestopt en heb nergens last meer van.
Hoeveel neemt je vrouw precies per dag?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."