#1
Nadat ik een jaar lang bijna elke week minimaal 1x mdma en of amphetamine hen gebruikt, was het natuurlijk niet leuk meer. (Vaker een week ofzo zonder slaap) Daarna besloot ik een tijd te stoppen en na 8 maanden probeerde ik het nog eens (mdma, speed hoef ik echt niet meer), maar het was nogsteeds teleurstellend. Is dit mijn serotonine die gewoon dood is, of wat is dit? Vind het jammer aangezien ik alleen sos nog chill vind maar dan heb ik ook zeker meer dan een gram nodig wat nogal prijzig is

