#1
Hellow,
ik heb hier net een héél oud stripje gevonden van zolpidem. Zolpidem is een medicijn dat meestal enkele jaren meekan, en heb er dus 1tje gevonden van 2005/2006.
De Expiry Date is November 2009. Graag zou ik deze zolpidemmetjes bijhouden, pas voor binnen enkele maanden.
Zou dit geen enkel probleem zijn of is het beter dat ik ze as soon as possible consumeer? x).
Ik bewaar ze @ 15 graden, in de donker.
alvast bedankt![:wink:]()
ik heb hier net een héél oud stripje gevonden van zolpidem. Zolpidem is een medicijn dat meestal enkele jaren meekan, en heb er dus 1tje gevonden van 2005/2006.
De Expiry Date is November 2009. Graag zou ik deze zolpidemmetjes bijhouden, pas voor binnen enkele maanden.
Zou dit geen enkel probleem zijn of is het beter dat ik ze as soon as possible consumeer? x).
Ik bewaar ze @ 15 graden, in de donker.
alvast bedankt