Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsserlain (ssri)

serlain (ssri)

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensen,

Ik neem sinds kort serlain, een antidepressiva (SSRI) in. Nu wil ik juist nog eens terug mephedrone gebruiken, maar dit werkt niet deftig terwijl ik de serlain gebruik. Als je bijvoorbeeld 1 of 2 dagen stopt met het gebruiken van de SSRI, gaat de meph dan direct werken. En het belangrijkste eigenlijk, eens ik de serlain terug ga beginnen nemen gaat dit weer tijd nodig hebben vooraleer het zijn werk gaat doen ? Want ik heb het echt hard nodig en de eerste weken dat ik het eigenlijk gebruikte werd ik zeer sterk suicidaal, dus ik wil eigenlijk niet terug die bijwerkingen meemaken.

Iemand hier ervaring mee ?
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Las ik het nu goed, of ga je anti-depri opzettelijk niet nemen om mephedrone te kunnen snorten? Niet doen yo. Zeker niet met serlain. Ik heb 't een tijdje genomen, en het is wel 'n heftige emotievervlakker. Neem nou maar gewoon je pillen voor je dieper zakt. :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom neem je een SSRI? Waarom dan mephedrone nemen? Volgens mij haalt het alleen je doel op je eerste vraag moeilijker.

Want ik heb het echt hard
Klik om te vergroten...
Niet doen dus.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
SSRI's mogen absoluut niet gecombineerd worden met drugs, dat kan dodelijk zijn.

En je mag ook absoluut niet stoppen met het nemen van een SSRI, tenzij de dokter dat zegt natuurlijk.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik neem een SSRI natuurlijk omdat ik depressief ben. Ik ben eindelijk gestopt met de mephedrone te gebruiken. Het werkte niet echt optimaal door de ssri, maar voelde er altijd wel iets van. Ik had echter 10 gram besteld en heb 13 dagen aan een stuk liggen gebruiken. Momenteel ben ik dus compleet brak en heb denk ik wel wat schade veroorzaakt. Mentaal viel al bij al nog mee. Oké wel sterk suicidaal, maar dat was ik van tervoren al.

stupid me

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."