Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerst slecht gaan en dan pas lekker

Eerst slecht gaan en dan pas lekker

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#1
DF'ers,

Ik stel een vraagje voor het meisje dat ik leuk vind. :) we willen samen op valhalla aan de x alleen zij heeft elke keer als ze het neemt (nu drie keer) last dat ze een uur tot anderhalf uur na inklappen geen energie heeft en eigenlijk alleen maar kan zitten, en ook trillende benen en kou. Dit brengt zo nu en dan ook een beetje paniek mee en dit vind zij zodanig a-relaxt dat ze het liever niet neemt.
Nu is mijn vraag of iemand toevallig ervaring hiermee heeft of een idee heeft waar dit aan kan liggen? alvast bedankt :wink:
B
BlokfluitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het zou kunnen dat ze teveel in één keer neemt. Hoeveel mg neemt ze vaak als startdosis?
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er zijn best wat mogelijke oorzaken. De eerste die in mijn hoofd opkomen zijn:

- Te hoge startdosis (zoals Blokfluit zegt), meisjes zijn gevoeliger voor xtc. Ga uit van 1 mg per kilo lichaamsgewicht voor haar.
- Ze is al een beetje moe als ze er aan begint. Misschien heeft ze vooraf gewerkt, of anderszins een lange dag/drukke week erop zitten. Het scheelt echt als je vrij bent en lekker uit hebt kunnen slapen of in ieder geval rustig aan hebt kunnen doen.
- Ze heeft te weinig reserves om op te teren. X werkt beter op een lege maag maar het duurt maar enkele uurtjes voor je maag weer leeg is na een maaltijd zeker als het geen kilobak lasagne is geweest. Overdag lekker eten, en liefst een beetje verantwoord voedsel. En als ze onverhoopt toch last krijgt kan een suikerrijk frisdrankje wonderen doen.

Ik ga ook naar Valhalla, tweede keer :grin: Dit jaar niet aan de xtc maar aan de lsd :rock:
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blokfluit zei:
Het zou kunnen dat ze teveel in één keer neemt. Hoeveel mg neemt ze vaak als startdosis?
Klik om te vergroten...
de startdosis lag het niet aan ik denk dat ze rond de 50 - 60 mg begint daar kan het naar mijn idee niet liggen
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#5
good_TIMes zei:
Blokfluit zei:
Het zou kunnen dat ze teveel in één keer neemt. Hoeveel mg neemt ze vaak als startdosis?
Klik om te vergroten...
de startdosis lag het niet aan ik denk dat ze rond de 50 - 60 mg begint daar kan het naar mijn idee niet liggen
Klik om te vergroten...

Er van uitgaand dat ze een 'normaal' gewicht heeft kan dat dan moeilijk het probleem zijn inderdaad.

Heb je ook al gedacht aan iets anders dan xtc? Of wil ze dat niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."