Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZopiclon achter de kiezen, wat is aan te raden?

Zopiclon achter de kiezen, wat is aan te raden?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een biertje zou ik niet doen, of toch niet meer dan 1. Een jointje kan er altijd in :grin:
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#2
had om 9u men eerste 7,5 mg op. Nu net een halfje bij gegooid.

Wat zijn de do's en dont's om nu te doen?
Kan ik chill frisdrank drinken enzo? Na hoe lang kan ik in principe mijn andere halfje er in gooien?
Is het verstandig om te blowen om het iets te versterken? Of een biertje te pakken?

dankuwel.

Ik heb mijn best gedaan en dit kostte ongeveer 5 minuten om te typen, maar space nog niet heel hard :grin:

groetjes naar al die lieve df'ertjes
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#3
zal zo eens een jointje roken dan, maar ivvoos, beweegt da plaatje onder jou tekst? of is da alleen bij mij :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
san am zei:
zal zo eens een jointje roken dan, maar ivvoos, beweegt da plaatje onder jou tekst? of is da alleen bij mij :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Op dit moment beweegt het voor mij niet :grin: Heeft het al vaak genoeg gedaan, maar nu even niet :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
san am zei:
maar ivvoos, beweegt da plaatje onder jou tekst? of is da alleen bij mij :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Nee, dat is bij mij ook. Maar dat hoort niet.
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahaha ah dan ben ik nu goed op weg naar een leuk avondje aangezien de computer ook lijkt te bewegen snel maar jointje doen.

haha EI ook aan de dope??
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
san am zei:
haha EI ook aan de dope??
Klik om te vergroten...
Ja, maar dat zorgt niet voor die bewegende shit. Oogruis is hier de boosdoener.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
Oogruis is hier de boosdoener.
Klik om te vergroten...

Dat ken ik... Echt irritant met zijn momenten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tomaat zei:
Dat ken ik... Echt irritant met zijn momenten...
Klik om te vergroten...
Ik heb het al bijna zes jaar. Ik heb er wel vrede mee :)
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#10
huh? ik ga nu trouwens nog een halve nemen, ik wil schapen zien vliegen
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb nu 15mg op sinds kwart over 9. verslapt het effect door eten of zoetigheid? en helpt het om een joint te roken om te versterken? Het is nu namelijk nog iets te mild. gewoon maar een jointje of nog heel even wachten. het enige wat nu is is dat ik niet zo goed kan praten en het scherm lichtjes zie bewegen./ Voel me ook eerder actief dan moe. kan ik trouwens gewoon eten en suiker drinken, of stop de trip dan eerder?

Hoe maak ik het nog beter?
en wat moet ik niet doen om het af te laten zwakken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
De LD50 opzoeken en zorgen dat je daar onder blijft.
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#13
de wiet is op en de zopiclonnen zijn op, ga nu dus maar slapen. Was geen trip om over naar huis te schrijven op 15mg.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#14
san am zei:
de wiet is op en de zopiclonnen zijn op, ga nu dus maar slapen. Was geen trip om over naar huis te schrijven op 15mg.
Klik om te vergroten...
Volgende keer iets meer nemen, ikweet bijna zeker dat 10 mg een standaart dosis is die de dokter voorschrijft, wel kreeg ik van deze shit een hele vieze metaal smaak in me mond :(, van anderen heb ik hetzelfde gehoord.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."