#1
Een biertje zou ik niet doen, of toch niet meer dan 1. Een jointje kan er altijd in ![:grin:]()
Op dit moment beweegt het voor mij nietsan am zei:zal zo eens een jointje roken dan, maar ivvoos, beweegt da plaatje onder jou tekst? of is da alleen bij mij![]()
Nee, dat is bij mij ook. Maar dat hoort niet.san am zei:maar ivvoos, beweegt da plaatje onder jou tekst? of is da alleen bij mij![]()
Ja, maar dat zorgt niet voor die bewegende shit. Oogruis is hier de boosdoener.san am zei:haha EI ook aan de dope??
Exceptional Insight zei:Oogruis is hier de boosdoener.
Ik heb het al bijna zes jaar. Ik heb er wel vrede meeTomaat zei:Dat ken ik... Echt irritant met zijn momenten...
Volgende keer iets meer nemen, ikweet bijna zeker dat 10 mg een standaart dosis is die de dokter voorschrijft, wel kreeg ik van deze shit een hele vieze metaal smaak in me mondsan am zei:de wiet is op en de zopiclonnen zijn op, ga nu dus maar slapen. Was geen trip om over naar huis te schrijven op 15mg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."