Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs voor vriendin

Drugs voor vriendin

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
larsi37Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal

Mijn vriendin wil voor het eerst drugs gaan gebruiken volgende week. Ik zelf heb al vaker drugs gebruikt en gebruik meestal rode ups (220 mg, wel halfjes natuurlijk). Dit zijn de enige pillen die ik ter beschikking heb en ik vroeg me af wat voor een hoeveelheid ik aan mijn vriendin kan geven. Ze is 19 jaar, 1 meter 64 en 55 kg. Is een kwartje genoeg of misschien te veel?

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden. Alvadt bedankt!

Lars
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Allereerst bestaat er geen 'veilige' dosis. Dat gezegd hebbende is een dosis van 1 tot 1,5 mg per kg lichaamsgewicht meestal een dosis met weinig risico (volgens Jellinek o.a.). Dus 55 mg tot 83 mg MDMA. Dus een kwartje of één derde deel van de pil ervan uitgaande dat je ze hebt getest natuurlijk.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een halfje is wel veel voor een eerste keer voor een licht meisje. Ik ben zelf een paar kilo zwaarder (1.80 en 59 kg) en merk ook met ervaring dat 110 mg meer is dan nodig. Inderdaad zou een kwartje misschien wat weinig zijn, maar als ze erg zenuwachtig is dan is dat redelijk safe. Ik zou zoals hierboven genoemd 1/3 adviseren dan heeft ze bijna zeker weten genoeg voor een volwaardige xtc ervaring.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon een halve nemen. je eerste keer XTC kan je maar 1 keer meemaken.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#5
kokosmakroon900 zei:
gewoon een halve nemen. je eerste keer XTC kan je maar 1 keer meemaken.
Klik om te vergroten...
110mg voor een meisje van 55kg, is dat niet een beetje hoog (2mg per kg lichaamsgewicht, en ik hoor nog wel eens dat vrouwen het sterker voelen dan mannen)? Zou dan eerder 1/3 pil laten nemen (73mg). Hoeveel weeg jij trouwens Lars? Misschien dat je haar een dosis in dezelfde verhouding als jij neemt kan laten nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."