#1
Zelfs na 10 jaar herken je het gevoel meteen wel. Komt zeker heftig binnen, maar omdat je al ervaring hebt kan je er goed mee omgaan! Neem absoluut niet teveel. Dus hou je aan de aanbevolen dosering. Zorg voor een goede setting en het komt goed.
Helaas was bij mij de setting en de dosering niet goed waardoor ik niet optimaal heb kunnen genieten. Was ook erg zenuwachtig, maar herkende meteen het gevoel en kon er goed mee omgaan.
Heb je het al gedaan? Was het goed bevallen?
Helaas was bij mij de setting en de dosering niet goed waardoor ik niet optimaal heb kunnen genieten. Was ook erg zenuwachtig, maar herkende meteen het gevoel en kon er goed mee omgaan.
Heb je het al gedaan? Was het goed bevallen?