Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste forumleden, Al enige tijd volg ik dit forum met veel plezier! Ongeveer een jaar geleden tijdens een etentje maakte een vriend van me een grapje dat het weer tijd werd om xtc te gebruiken. Voor beide alweer ruim 10 jaar geleden, maar toch erg nieuwsgierig geworden. We hebben veel herinneren opgehaald en toen besloten om van het grapje werkelijkheid te maken. Het moeilijkste was toch om aan de xtc te komen. Alle plannen waren gemaakt, datum bekend, locatie bekend maar nog steeds geen xtc gevonden..... En helaas is het vinden 2 maanden voor de afgesproken datum niet gelukt. Toen hebben we besloten om het allemaal maar uit ons hoofd te zetten. De volgende dag kwam ik iemand tegen en toen kwam het gesprek op xtc.......en ja........het kon geregeld worden!! Wat waren we blij, maar het viel helaas erg tegen. Verkeerde set en en setting. Ik ging uit mijn dak l, maar die vriend van mij bleef de heel tijd roepen dat hij niets voelde en was daardoor niet te genieten. Ik werd door zijn negatieve houding meegesleurd. Ik vond de locatie ook een drama en kon daardoor niet genieten. Hij bleef maar bij pakken, terwijl we genoeg op hadden. Ik heb ongeveer 2,5 mg per kg gewicht genomen. Dat is voor mij teveel waardoor de bijwerkingen de overhand namen, vooral bij hem. Helaas... Later gaf hij toe dat we het de volgende keer totaal anders moeten aanpakken. Jammer genoeg wil hij uiteindelijk niet meer, omdat hij het allemaal stiekem moet doen. Zijn vrouw mag het absoluut niet weten. Mijn vrouw heeft er totaal geen problemen mee. Nu wil ik het graag nog een keer doen, maar ik ken helaas niemand die dat zou willen. Zijn er mensen bij wie ik kan aansluiten om een keer xtc te gebruiken of misschien zijn er mensen die vroeger wel eens wat hebben gebruikt en dat weer een keer willen doen? Dit doe ik graag in een tbuis setting. Ik hoop dat ik iemand kan vinden, want wil graag een goede ervaring. Ik heb geleerd van de fouten van de vorige keer. Ik ben een man. Ben 36 jaar oud. Tussen mijn 21e en 26e vooral xtc gebruikt, maar ook af en toe cocaïne. Tussen mijn 21e en 26e heb ik veel xtc gebruikt en het laatste jaar vooral de witte sloper. De afgelopen 10 jaar helmaal niets aan drugs gebruikt. De grap werd werkelijkheid.....viel erg tegen. Verkeerde set en setting.... Hij wil niet meer, ik zou het graag een keer over doen in een goede"
"Hoi Yaizer, Ik zal(als dat er ooit van komt...) de volgende keer zeker minder gebruiken. Mijn vrouw wil het echt niet. Gelukkig krijg ik de vrijheid, maar ze heeft nog nooit wat gebruikt en gaat dat ook echt niet doen. Voorheen ging ik regelmatig naar een feest, maar tegenwoordig alleen nog naar Mysteryland. Hier gebruik ik geen drugs. Ben dan altijd met een paar vrienden en mijn vrouw die allemaal niets gebruiken(vrienden trouwens vroeger wel). Niemand in mijn omgeving gebruikt nog xtc of zouden het weer een keer willen proberen. Zou het ook alleen nog een keer willen proberen in een thuis setting(vroeger vond ik dat ook het leukste!). Helaas wil die vriend van met het niet meer proberen, maar ik zou zo graag nog een keer willen proberen om het beter aan te pakken en meer er van te kunnen genieten. Vandaar dat ik opzoek ben naar een oplossing en opzoek naar mensen waar ik evt. kan aansluiten. Zal wel lastig zijn omdat de grootste groep xtc gebruikers jaren jonger, maar dat is voor mij geen probleem. Bedankt voor je bericht!"
"Alleen heb ik ook overwogen, maar dat vind ik toch een stap te ver. Dan lijk ik wel verslaafd voor mijn gevoel. Mijn vrouw vindt het goed, maar wil het absoluut niet zien."
"Dat zou zeker een win win situatie zijn! Wie weet komen we elkaar daar tegen. Jaren geleden deed ik nog xtc op Mysteryland en het is zeker een fijne plek om dat te doen."
"Toen ik 10 jaar geleden met regelmaat gebruikte werd de kater steeds erger en dat was het niet meer waard. Toen ik er net mee begonnen had ik heel lang geen katers. Paar maanden geleden weer voor het eerst gebruikt. Kater duurde wel een paar dagen, maar niet zo erg als ik verwacht had."
"Zelfs na 10 jaar herken je het gevoel meteen wel. Komt zeker heftig binnen, maar omdat je al ervaring hebt kan je er goed mee omgaan! Neem absoluut niet teveel. Dus hou je aan de aanbevolen dosering. Zorg voor een goede setting en het komt goed. Helaas was bij mij de setting en de dosering niet goed waardoor ik niet optimaal heb kunnen genieten. Was ook erg zenuwachtig, maar herkende meteen het gevoel en kon er goed mee omgaan. Heb je het al gedaan? Was het goed bevallen?"