Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchade van XTC misbruik

Schade van XTC misbruik

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het zou kunnen dat je in de toekomst er nog last van gaat krijgen, maar ook dan heeft het toch geen zin om je daar druk over te maken?

Sowieso blijft het speculeren, want voor iedereen is het anders.
a
alexje85Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ongeveer drie jaar geleden heb ik twee keer XTC 'misbruikt'. Ik heb toen, wel met een pauze van 3 maanden, op die twee avonden (niet na elkaar dus maar met dus 3 maanden pauze) ongeveer 450-500 mg XTC gebruikt, verdeeld over de nacht. Ik ging prima, ging niet met mijn ogen rollen, of malen met mijn kaken o.i.d.. Ook de kater is mij niet bijgebleven. Inmiddels gebruik ik überhaupt geen drugs meer, maar hypochonder als ik soms ben, vraag ik mij af hoe schadelijk dit is geweest..

Overigens had ik mijn op de daaropvolgende keren netjes aan de 1,5 mg-2mg/kg gehouden en altijd met 3 maanden pauze. Ben inmiddels vader en ken ik mijn verantwoordelijkheden, dus ben al 1,5 jaar gestopt :).
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom zou je je hier druk over maken als je nu nergens last van hebt? Bovendien is het gebeurd en kun je er niks meer aan veranderen.
a
alexje85Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor jouw reactie Psychedelibee. Ik stel deze vraag omdat ik hier altijd lees dat hersenschade, bijvoorbeeld depressies etc, zich openbaart na misschien wel 20+ jaar.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Want als je wel af en toe drugs gebruikt ken je geen verantwoordelijkheden? Daaaag.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoals eerder vermeld verschilt de schade van persoon tot persoon. Echter, omdat je hersenen nog enigszins hebben kunnen rusten tussendoor, denk ik dat het wel mee zal vallen. Ik weet niet hoelang je drugs hebt gebruikt en wat je allemaal hebt gedaan, maar je zal waarschijnlijk niet spontaan komen te overlijden o.i.d. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."