#1
Ik heb nog een gigantische hoeveelheid diazepam en oxa's 50mg liggen. Wil ze graag bewaren voor speciale situaties. alleen er staat op EXP. 09-2012
Betekend dat nu dat ik ze daarna helemaal niet meer kan gebruiken?? wat is de reden hiervoor gaat de werkzame stof kapot of wat?
Betekend dat nu dat ik ze daarna helemaal niet meer kan gebruiken?? wat is de reden hiervoor gaat de werkzame stof kapot of wat?