Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCodeinefosfaat 10mg

Codeinefosfaat 10mg

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
$
$jorsLid
01-01-2024, 00:00
iemand?
P
Paperplane.Lid
Spammen hoeft ook niet he.

Ik heb geen ervaring met codeine, maar het word in je lichaam omgezet tot morfine. Je lichaam kan afhankelijk van je lichamelijke conditie maximaal 600mg codeine per 3 uur(halveerwaarde tijd van morfine) omzetten naar morfine. Alles daarboven is alleen maar meer een aanslag op je lever. 100mg op een lege maag moet voor iemand zonder tolerantie toch wel een redelijk opiaat rpesje opwekken. Zorg wel dat er enkel codeine in je pillen zit, geen combi met paracetemol e.d.

Stay safe en veel plezier!
D
DatwelLid
Alle 10 de pillen oplossen in warm water en innemen op een lege maag, is safe en als je geluk hebt krijg je er een lekkere buzz van..
$
$jorsLid
Bedankt voor de reacties en sorry voor het spammen :)
$
$jorsLid
Hallo, ik heb 10 pilletjes van 10mg codeinefosfaat. Hoeveel kan ik er het beste nemen om een goed effect te krijgen? Ik reageer nooit heel heftig op drugs dus ik denk niet dat ik met een zeer kleine dosis hoef te beginnen de 1e keer. Ik heb al ooit van iemand gehoord dat 80/90 mg een goede dosis is, maar ik zou het fijn vinden als iemand mij dit even zou kunnen bevestigen.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."