Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffectiviteit Oxycontin

Effectiviteit Oxycontin

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap er helemaal niets van. Vorig jaar had ik een Oxycontin 5mg in capsulevorm waaruit ik het poeder heb gehaald en met water heb ingenomen. Na ca 45 minuten kreeg ik daar een aardige opiaten roes van. Het was niet heftig en duurde ook vrij kort maar voor zo'n kleine hoeveelheid toch lekker. Nu heb ik onlangs met veel pijn en moeite een paar pillen gekocht, 5/10mg en later ook 40mg. Ik heb 3 pogingen gedaan verdeeld over een paar weken waarbij ik ze crushte tot fijn poeder om de time release werking op te heffen en ze snoof, opdronk of rectaal innam. En wat denk je, geen van die keren deed het wat ik ervan verwachtte. Geen roes, geen buzz, niets. De laatste keer nam ik 30mg ineens met warm water op een lege maak en ook toen geen merkbaar effect. In de pillen zit wel werkzame stof omdat ik na een tijd wel kleinere pupillen kreeg, jeuk kreeg en me licht verdoofd voelde. Ik heb navraag gedaan en de pillen komen van een NL fabrikant (Mundipharma) dus het lijkt me dat het daar niet aan kan liggen.Of is er wellicht toch verschil in de kwaliteit tussen de fabrikanten ? Of wat kan het anders zijn, namaakpillen (?)...iemand hier bekend mee??
d
danijelLid
01-01-2024, 00:00
#2
een jaar geleden was ik geopereerd aan hernia, maar ben tot die tijd aan morfine oftewl oxycontine gezeten .tabletten zijn gemaakt oom laangzaam werkende stof uit te dozeren en de kapsules werken snel maar kort.dat weet ik omdat ik erste keer bij de apotheek kapsules had gekregen (naa een ingenomen kapsule(20mg)was ik stoned als een garnaal (net heroine )
volgende ochtend moest ik ze terug brengen bij de apotheek en heb pillen gekregen en daar zijden ze dat pillen voor helle dag werken en kapsules aleen maar paar uurtjes maar dan heftig
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."