#1
Ik snap er helemaal niets van. Vorig jaar had ik een Oxycontin 5mg in capsulevorm waaruit ik het poeder heb gehaald en met water heb ingenomen. Na ca 45 minuten kreeg ik daar een aardige opiaten roes van. Het was niet heftig en duurde ook vrij kort maar voor zo'n kleine hoeveelheid toch lekker. Nu heb ik onlangs met veel pijn en moeite een paar pillen gekocht, 5/10mg en later ook 40mg. Ik heb 3 pogingen gedaan verdeeld over een paar weken waarbij ik ze crushte tot fijn poeder om de time release werking op te heffen en ze snoof, opdronk of rectaal innam. En wat denk je, geen van die keren deed het wat ik ervan verwachtte. Geen roes, geen buzz, niets. De laatste keer nam ik 30mg ineens met warm water op een lege maak en ook toen geen merkbaar effect. In de pillen zit wel werkzame stof omdat ik na een tijd wel kleinere pupillen kreeg, jeuk kreeg en me licht verdoofd voelde. Ik heb navraag gedaan en de pillen komen van een NL fabrikant (Mundipharma) dus het lijkt me dat het daar niet aan kan liggen.Of is er wellicht toch verschil in de kwaliteit tussen de fabrikanten ? Of wat kan het anders zijn, namaakpillen (?)...iemand hier bekend mee??
