Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een jaar geleden was ik geopereerd aan hernia, maar ben tot die tijd aan morfine oftewl oxycontine gezeten .tabletten zijn gemaakt oom laangzaam werkende stof uit te dozeren en de kapsules werken snel maar kort.dat weet ik omdat ik erste keer bij de apotheek kapsules had gekregen (naa een ingenomen kapsule(20mg)was ik stoned als een garnaal (net heroine ) volgende ochtend moest ik ze terug brengen bij de apotheek en heb pillen gekregen en daar zijden ze dat pillen voor helle dag werken en kapsules aleen maar paar uurtjes maar dan heftig"