#1
Hallo mensen,
Ik heb zelf waarschijnlijk ADD en vroeg me af wat ritalin (of een andere variant van methylfenidaat) doet bij mensen zonder ADHD of ADD.
Heeft iemand ervaring met het slikken (dus niet snuiven) hiervan? Dan bedoel ik niet in combi met andere drugs of alcohol, maar gewoon een keer een pilletje geprobeerd hebben. Wat waren de meest opvallende effecten? Waar ik vooral benieuwd naar ben of het bij niet ADHDers ook meer rust en overzicht in hun hoofd geeft. Nu hebben die personen dat naturrlijk sowieso meer als ADHDers, maar beter kan natuurlijk altijd. Of niet? Zorgt het juist voor meer onrust?
Ik heb zelf waarschijnlijk ADD en vroeg me af wat ritalin (of een andere variant van methylfenidaat) doet bij mensen zonder ADHD of ADD.
Heeft iemand ervaring met het slikken (dus niet snuiven) hiervan? Dan bedoel ik niet in combi met andere drugs of alcohol, maar gewoon een keer een pilletje geprobeerd hebben. Wat waren de meest opvallende effecten? Waar ik vooral benieuwd naar ben of het bij niet ADHDers ook meer rust en overzicht in hun hoofd geeft. Nu hebben die personen dat naturrlijk sowieso meer als ADHDers, maar beter kan natuurlijk altijd. Of niet? Zorgt het juist voor meer onrust?