#1
Hallo hier een stuk betreft mn drugsgebruik afgelopen periode. Kben 27 en blow op dit moment ongeveer 9jaar (begonnen op mn 18e). Tot mijn 26e niets gebruikt
Was altijd wel geïnteresseerd in bepaalde types drugs maar erg voorzichtig ermee geweest. Heb vaak de kans gehad om wat te gebruiken van vrienden etc maar vond het toch een beetje te risky.
Tot ik ongeveer 2.5 jaar geleden mijn Ex-vriendin had ontmoet. Omdat zij al wat meer ervaring had met MDMA/XTC leek het me wel leuk om een keer te gebruiken en dit viel me niet tegen. In 2016 zijn we dan ook aardig losgegaan met M en X soms wel 2x per maand in de zomer/festival periode. Nooit echt last gehad van de gevreesde dinsdagdip.
Tot afgelopen December. Het ging niet zo goed tussen mij en mn vriendin. Ik zat opzich wel goed in mn vel behalve op relatiegebied.
Kben toen naar een feest geweest met vrienden zonder mijn vriendin maar dat was geen probleem. Na 2.5 maand heb ik op dat festival 2 pillen van 200mg gebruikt heb(dit was een normale dosis voor mij om op een feest te gebruiken)en heb een top nacht gehad!
En toen kwam de dip... Zoals ik eerder al aangaf zat het niet helemaal lekker op relationeel gebied. Dit kwam extra naar buiten op de dagen na het gebruik. Omdat ik de dip nooit echt ervaren had heb ik deze onderschat. Heb toen een ruzie met mn vriendin gehad welke uiteindelijk is geleid tot het einde van de relatie.
Kheb het er erg moeilijk mee gehad en nog steeds doet het me zeer als ik eraan denk. Zeker omdat ze 1.5 maand later alweer in een nieuwe relatie zat. Normaalgesproken ben ik helemaal niet zo snel verliefd of een romanticus maar zij bracht wel echt het gevoel van liefde bij me los.
Van dit alles ben ik enorm geschrokken en heb ik sinds mijn laatste keer in December geen X of M meer aangeraakt.
Nu ga ik komend weekend na lange tijd weer naar een festival waar ik heel erg naar uitzie. Het lijkt me dan ook wel weer leuk om wat te gebruiken maar ben ontzettend bang dat de zogenaamde dinsdagdip te hard zal inslaan. Dit vanwege de nare herinneringen van afgelopen maanden.
Wat is jullie advies?
Was altijd wel geïnteresseerd in bepaalde types drugs maar erg voorzichtig ermee geweest. Heb vaak de kans gehad om wat te gebruiken van vrienden etc maar vond het toch een beetje te risky.
Tot ik ongeveer 2.5 jaar geleden mijn Ex-vriendin had ontmoet. Omdat zij al wat meer ervaring had met MDMA/XTC leek het me wel leuk om een keer te gebruiken en dit viel me niet tegen. In 2016 zijn we dan ook aardig losgegaan met M en X soms wel 2x per maand in de zomer/festival periode. Nooit echt last gehad van de gevreesde dinsdagdip.
Tot afgelopen December. Het ging niet zo goed tussen mij en mn vriendin. Ik zat opzich wel goed in mn vel behalve op relatiegebied.
Kben toen naar een feest geweest met vrienden zonder mijn vriendin maar dat was geen probleem. Na 2.5 maand heb ik op dat festival 2 pillen van 200mg gebruikt heb(dit was een normale dosis voor mij om op een feest te gebruiken)en heb een top nacht gehad!
En toen kwam de dip... Zoals ik eerder al aangaf zat het niet helemaal lekker op relationeel gebied. Dit kwam extra naar buiten op de dagen na het gebruik. Omdat ik de dip nooit echt ervaren had heb ik deze onderschat. Heb toen een ruzie met mn vriendin gehad welke uiteindelijk is geleid tot het einde van de relatie.
Kheb het er erg moeilijk mee gehad en nog steeds doet het me zeer als ik eraan denk. Zeker omdat ze 1.5 maand later alweer in een nieuwe relatie zat. Normaalgesproken ben ik helemaal niet zo snel verliefd of een romanticus maar zij bracht wel echt het gevoel van liefde bij me los.
Van dit alles ben ik enorm geschrokken en heb ik sinds mijn laatste keer in December geen X of M meer aangeraakt.
Nu ga ik komend weekend na lange tijd weer naar een festival waar ik heel erg naar uitzie. Het lijkt me dan ook wel weer leuk om wat te gebruiken maar ben ontzettend bang dat de zogenaamde dinsdagdip te hard zal inslaan. Dit vanwege de nare herinneringen van afgelopen maanden.
Wat is jullie advies?