Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo hier een stuk betreft mn drugsgebruik afgelopen periode. Kben 27 en blow op dit moment ongeveer 9jaar (begonnen op mn 18e). Tot mijn 26e niets gebruikt Was altijd wel geïnteresseerd in bepaalde types drugs maar erg voorzichtig ermee geweest. Heb vaak de kans gehad om wat te gebruiken van vrienden etc maar vond het toch een beetje te risky. Tot ik ongeveer 2.5 jaar geleden mijn Ex-vriendin had ontmoet. Omdat zij al wat meer ervaring had met MDMA/XTC leek het me wel leuk om een keer te gebruiken en dit viel me niet tegen. In 2016 zijn we dan ook aardig losgegaan met M en X soms wel 2x per maand in de zomer/festival periode. Nooit echt last gehad van de gevreesde dinsdagdip. Tot afgelopen December. Het ging niet zo goed tussen mij en mn vriendin. Ik zat opzich wel goed in mn vel behalve op relatiegebied. Kben toen naar een feest geweest met vrienden zonder mijn vriendin maar dat was geen probleem. Na 2.5 maand heb ik op dat festival 2 pillen van 200mg gebruikt heb(dit was een normale dosis voor mij om op een feest te gebruiken)en heb een top nacht gehad! En toen kwam de dip... Zoals ik eerder al aangaf zat het niet helemaal lekker op relationeel gebied. Dit kwam extra naar buiten op de dagen na het gebruik. Omdat ik de dip nooit echt ervaren had heb ik deze onderschat. Heb toen een ruzie met mn vriendin gehad welke uiteindelijk is geleid tot het einde van de relatie. Kheb het er erg moeilijk mee gehad en nog steeds doet het me zeer als ik eraan denk. Zeker omdat ze 1.5 maand later alweer in een nieuwe relatie zat. Normaalgesproken ben ik helemaal niet zo snel verliefd of een romanticus maar zij bracht wel echt het gevoel van liefde bij me los. Van dit alles ben ik enorm geschrokken en heb ik sinds mijn laatste keer in December geen X of M meer aangeraakt. Nu ga ik komend weekend na lange tijd weer naar een festival waar ik heel erg naar uitzie. Het lijkt me dan ook wel weer leuk om wat te gebruiken maar ben ontzettend bang dat de zogenaamde dinsdagdip te hard zal inslaan. Dit vanwege de nare herinneringen van afgelopen maanden. Wat is jullie advies?"
"Bedankt voor de snelle reactie! Ben het ermee eens dat ik het vorig jaar inderdaad erg bont heb gemaakt. Dit is waarschijnlijk ook te wijten aan dat het mijn eerste jaar was. Wil ik dan zeker ook niet op terugvallen! Hier was ik eigenlijk al mee bezig na het festival seizoen. Ga ongeveer 2x per maand stappen en dan houdt ik het bij een jointje dus opzich kan ik gerust zonder X sterker nog totaal geen behoefte. Al is dat anders op festivals en heb daarom ook maximaal 3 festivals gekozen om te bezoeken. Dan vind ik het heerlijk om mezelf op die roze wolk te verplaatsen. Tevens ben ik van plan om ook stuk lichtere pillen te halen. Mn vriendin die haalde altijd 200mg zelf ga ik nu voor 160mg."
"2 jaar geleden ben ik aangehouden met cannabis in de auto. Omdat mijn asbak toen ook vol lag me opgerookte joints en ik zelf ook draaispul en wiet op zak had heeft de politie mij opgegeven bij het CBR waar ik toen een onderzoek moest ondergaan. Ondanks dat ik toen per direct ben gestopt met blowen en in mijn urine ten tijde van het onderzoek vrij was van cannabis moest ik toch een jaar mijn rijbewijs inleveren. Na een jaar mocht ik terugkomen en was mijn urine nog steeds cannabisvrij. Mijn rijbewijs heb ik teruggekregen voor 1 jaar en volgend jaar moet ik opnieuw een onderzoek doen. Het CBR gaat dan kijken of ik weer een jaar heb volgehouden. Nu weet ik ongeveer wanneer ik mijn onderzoek kan verwachten en rook nu nog heel sporadisch een jointje(laatste joint is 6 weken geleden). Het hele joint verhaal is dan ook niet waar ik mij zorgen om maak. Waar ik me wel zorgen om maak is dat ik afgelopen week een brief heb binnengehad van het CBR. Hierin staat dat ik steekproefsgewijs komende maandag opnieuw in een potje moet pissen. Dit zou opzich geen probleem moeten zijn als het niet zo was dat ik 2 weken geleden op een festival nog een paar pilletjes had gebruikt(2x 200mg X). Vorig weekend heb ik tevens op een feestje 2 bommetjes MDMA genomen. Dit was voordat ik de brief van het CBR binnenkreeg. Hier zit dus een week tussen. Nu las ik wel op de site van Jellinek dat XTC 3-4 maximaal aantoonbaar is in je urine. Maar aangezien het gebruik afgelopen 2 weken best hoog is(voor mijn doen) ben ik bang dat ik hiermee door de mand val. Ik vroeg mij dus ook af hoeveel zin heeft het om mij hierover zorgen te maken. Wil mijn rijbewijs graag behouden natuurlijk. Nu viel het mij wel op hoe gemakkelijk de test te *omzeilen* is door iemands anders zijn urine te gebruiken maar liever speel ik dit soort spelletjes niet. Dit lijken mij ook best serieuze onderzoeken/testen. Heeft iemand ervaring met dergelijke drugstesten en CBR/Bureau Rijbewijskeuringen en mij hier meer over kan vertellen? Bvd Hopjesvla."