Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnbekende stof MDMA pil

Onbekende stof MDMA pil

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraagje.

Een maar van me heeft onze nieuwe XTC pillen laten testen. Het goede nieuws is dat er netjes 175 mg MDMA in zit wat op zich een mooie dosering is. Het slechte nieuws is dat er ook een "onbekende" stof in zit die ze bij het testcentrum niet konden duiden. Heeft iemand hier al eens een dergelijke uitslag gehad en zo ja wat hebben jullie toen gedaan of wat adviseren jullie mij?

Is dit waarschijnlijk een gevaarlijk stofje of is het zeer aannemelijk dat dit een onbekend bindmiddel of iets dergelijks is?

Ik hoor graag jullie reacties!
Eik
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Interessant, ik houd het even in de gaten. Je bent de eerste van wie ik hoor dat de pil niet goed was. Of, niet goed weet ik natuurlijk niet maar niet zuiver mdma en bindmiddel. Ik test al jaren en nog nooit een niet goede uitslag gehad.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja gek he?! Wel vreemd dat ze dan niet uitzoeken wat die onbekende stof is en of het wel/niet gevaarlijk is. Dat zou je toch wel verwachten. Juist als het percentage waar "iets" mee is zo laag blijkt te zijn...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
P.S. Niet dat het heel relevant is... maar het zijn roze/rode maskertjes/lachende gezichtjes...
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is niet logisch dat t een gevaarlijke stof is. Je gaat niet goede pillen maken met 175mg mdma om er vervolgens een gifstof aan toe te voegen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Ja gek he?! Wel vreemd dat ze dan niet uitzoeken wat die onbekende stof is en of het wel/niet gevaarlijk is. Dat zou je toch wel verwachten. Juist als het percentage waar "iets" mee is zo laag blijkt te zijn...
Klik om te vergroten...
Ja waarom ze dat niet uitzoeken zou ik ook wel willen weten.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het een keer met mescaline en 2C-B gehad. Het meest waarschijnlijk is het dat het iets van een precursor is ofzo, met andere woorden een restant uit de productie die ze toevallig niet kennen. Maarja het vervelende is dus dat je het niet weet, dus het kan in theorie van alles zijn. Die 2C-B heb ik uiteindelijk wel gebruikt, maar dat kwam omdat een vriend van mij het ondanks de negatieve adviezen toch al had gebruikt en er niks geks gebeurde.

Bij MDMA heb ik dit eigenlijk nog nooit gehoord, persoonlijk zou ik nieuwe pillen zoeken aangezien het zo wijdverspreid te verkrijgen is.

Dunnetjess33 zei:
Ja waarom ze dat niet uitzoeken zou ik ook wel willen weten.
Klik om te vergroten...
Omdat het een onbekende stof is, wat betekent dat ze de stof niet in hun database hebben zitten. En ze weten ook niet wat ze aan hun database moeten toevoegen omdat het dus iets onbekends is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."