#1
Ik heb een vraagje.
Een maar van me heeft onze nieuwe XTC pillen laten testen. Het goede nieuws is dat er netjes 175 mg MDMA in zit wat op zich een mooie dosering is. Het slechte nieuws is dat er ook een "onbekende" stof in zit die ze bij het testcentrum niet konden duiden. Heeft iemand hier al eens een dergelijke uitslag gehad en zo ja wat hebben jullie toen gedaan of wat adviseren jullie mij?
Is dit waarschijnlijk een gevaarlijk stofje of is het zeer aannemelijk dat dit een onbekend bindmiddel of iets dergelijks is?
Ik hoor graag jullie reacties!
Eik
Een maar van me heeft onze nieuwe XTC pillen laten testen. Het goede nieuws is dat er netjes 175 mg MDMA in zit wat op zich een mooie dosering is. Het slechte nieuws is dat er ook een "onbekende" stof in zit die ze bij het testcentrum niet konden duiden. Heeft iemand hier al eens een dergelijke uitslag gehad en zo ja wat hebben jullie toen gedaan of wat adviseren jullie mij?
Is dit waarschijnlijk een gevaarlijk stofje of is het zeer aannemelijk dat dit een onbekend bindmiddel of iets dergelijks is?
Ik hoor graag jullie reacties!
Eik