#1
Dag DF''ers,
Misschien plaats ik wel een heel raar bericht en heeft dit totaal niks te maken met de genomen stof, maar toch vraag ik het me af.
Ik heb namelijk gisteravond een soort van visuals gehad in combinatie met een duizelig, een zweverig gevoel en een soort gevoel van vallen. Ergens voelde het wel een beetje fijn eigenlijk, maar ik denk omdat ik dit zelf omdraaide naar iets leuks. Ik hou namelijk erg van visuals (het gevoel van sturen wat je ziet) en ik kon daar gister wel van genieten. Het was niet heel heftig gewoon een golvend gordijn enzo (nee het raam stond niet open xD) en bewegende muren, die ik een beetje kon sturen.
Gister avond heb ik dus ook 3 valdispert nacht gehad (met melatonine).
Zou dit ermee te maken kunnen hebben?
Ik zelf denk het eigenlijk niet, maar ben wel nieuwsgierig naar wat jullie te zeggen hebben.
Ik zelf denk dat het komt door vermoeidheid, want ik ben nu al letterlijk 2 weken lang iedere dag de hele dag lang aan het studeren. De enige momenten dat ik niet studeer zit ik op de fiets of ben ik aan het eten..... (zeggen ze dat drugsgebruikers lui zijn.... :P)
Maar toch lijkt het me ook vreemd dat dit komt door vermoeidheid. Zou het misschien een andere oorzaak kunnen hebben?
Drugs heb ik in ieder geval al een aantal weken niet meer gebruikt.
Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie reactie.
Nu weer verder studeren -_-''
Groetjes ,
smoken (of gewoon Ruben :P)
Misschien plaats ik wel een heel raar bericht en heeft dit totaal niks te maken met de genomen stof, maar toch vraag ik het me af.
Ik heb namelijk gisteravond een soort van visuals gehad in combinatie met een duizelig, een zweverig gevoel en een soort gevoel van vallen. Ergens voelde het wel een beetje fijn eigenlijk, maar ik denk omdat ik dit zelf omdraaide naar iets leuks. Ik hou namelijk erg van visuals (het gevoel van sturen wat je ziet) en ik kon daar gister wel van genieten. Het was niet heel heftig gewoon een golvend gordijn enzo (nee het raam stond niet open xD) en bewegende muren, die ik een beetje kon sturen.
Gister avond heb ik dus ook 3 valdispert nacht gehad (met melatonine).
Zou dit ermee te maken kunnen hebben?
Ik zelf denk het eigenlijk niet, maar ben wel nieuwsgierig naar wat jullie te zeggen hebben.
Ik zelf denk dat het komt door vermoeidheid, want ik ben nu al letterlijk 2 weken lang iedere dag de hele dag lang aan het studeren. De enige momenten dat ik niet studeer zit ik op de fiets of ben ik aan het eten..... (zeggen ze dat drugsgebruikers lui zijn.... :P)
Maar toch lijkt het me ook vreemd dat dit komt door vermoeidheid. Zou het misschien een andere oorzaak kunnen hebben?
Drugs heb ik in ieder geval al een aantal weken niet meer gebruikt.
Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie reactie.
Nu weer verder studeren -_-''
Groetjes ,
smoken (of gewoon Ruben :P)