#1
Ik heb ADD en gebruik ook Concerta 36 mg, eerst nam ik 4 keer per dag 10 mg Ritalin.
Ik weet niet beter dan dat mijn psychiater zei dat de Concerta 36 de stof heel langzaam laat oplossen zodat je pieken en dalen niet hebt en dat het gewoon dezelfde hoeveelheid is. Dus niet 54 staat tot 15 mg (ok 4 mg minder maar dat is een te verwaarlozen hoeveelheid)
Ik weet niet beter dan dat mijn psychiater zei dat de Concerta 36 de stof heel langzaam laat oplossen zodat je pieken en dalen niet hebt en dat het gewoon dezelfde hoeveelheid is. Dus niet 54 staat tot 15 mg (ok 4 mg minder maar dat is een te verwaarlozen hoeveelheid)
